Hee ik weet niet of er hier iemand intresse heeft in zo'n papler en nog wat geld (lees 35000 dollar) over heeft maar er staat er een te koop!
klik hier voor de advertentie!!! edit: sorry zie nu pas dat er hij 14 januari 2005 te koop is gezet op deze site dus grote kans dat hij al verkocht is. |
die vette waar het topic over gaat staat in de komende uitgave van de vw speed
|
Vaag! Naar mijn weten is die rooie juist diegene die nu groen is :confused:
|
Quote:
jaa dat kan goed kloppen want deze stond zoals ik al had ge-edit bij mijn vorige post (2 minuten eerder dan dat jij poste, dus waarschijnlijk heb je dat net gemist) een jaar geleden te koop. |
|
|
Pimp My Papler :giggle:
|
en de uitgave van de vw speed is inmiddels uit... leuk ding opzich.
|
Bij Hofmann speedsters in viersen (D) stond t vorig jaar ook zon Papler met stoffen deuren en kettingen. ( originele)
zal er nog wel staan, ook te koop! |
pfff.dat ziet er lelijk uit met de kap dicht:eeK:
|
VW SPEED!!!
staat ie uitgebreid in |
;) was al bekend
|
|
Die groen pappler staat nu in de VW Ultra....
|
Quote:
rare karmann ghia |
Quote:
Dees staat in de nieuwe vw-speed,heeft een vette typ1 achterin,t was alleen geen originele politiekaefer.But......who cares :confused: |
Het was wel een originele politiekever die later over is gegaan naar de brandweer.
|
dikke bak!
helemaal goed |
Quote:
Nou,volgens de vwspeed is het een ex brandweervoertuig dat naderhand pas dienst heeft gedaan als politievoertuig,het blijft natuurlijk een ubervette wagen :cool: |
Quote:
Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar ik denk dat de vwspeed het dan niet juist heeft. Het zal je niet verbazen dat de vw bladen zo af en toe items van elkaar lenen. Dat is in dit geval ook zo. De features van de amerikaanse auto's worden meestal gemaakt door Volksworld UltraVW en HotVW's. Volgens de UltraVW, die ik betrouwbaarder acht dan de vwspeed, is de auto in januari 1952 aan de politie van Brilon geleverd. Pas in 1961 is de auto overgegaan naar de brandweer van Bayreuth. Maar je hebt wel deels gelijk, het blijft een ubervette wagen! |
is zeker waar dat bladeren het vaak fout hebben en als je ze op de fout wijst krijg je een grote bek terug. :cry:
|
VW Speed en VW Scene zijn er toch alleen maar voor de plaatjes,
de "verhaaltjes" slaan toch nergens op? |
All times are GMT +1. The time now is 08:02. |