|
Ja die tt staat altijd mooi he..... maar hebben er al veel op het moment.
Maar wel mooi zo Erik..... :woowoo: |
fanatieke shoppert die erik m...... goed bezig man...!!
dat moet je eigenlijk zelf kunnen word t wat makkelijker om te kijken wat mooi is op/aan je auto voordat je m helemaal veranderd en dergelijke....!!! |
Dat zeg ik.........
En er zullen er vast wel meer zijn hier die dat kunnen toch. Misschien hebben die nog goede ideeen. |
Quote:
Nou... ik ga voor deze joostema!!! :woowoo: |
|
Ik was toevallig vanavond bij de carbreaker ut wezep..... en die had ook nog iets liggen.... misschien word het wel wat. ;)
|
Quote:
nou vertel dan es...... :confused: hahaha :D :D :D |
|
[QUOTE=joossie]Ik was toevallig vanavond bij de carbreaker ut wezep..... en die had ook nog iets liggen.... misschien word het wel wat. ;)[/QUOTE
Ik weet het dan wel!!! :D |
vertel dan robbie !!!!!!!!!
|
is dit niet wat ? hoef je iig niet zelf meer te polijsten scheelt weer werk !
|
Mondje he Robbie........ ook al weet je misschien niet wat ik bedoel maar je weet nooooooit.
En ja die wielen van Peter is wel wat maar die kosten ook wel wat.........en dat zijn ze ook zeker waard ook. We zoeken gewoon weer verder... |
Quote:
hééle dikke velgen voor héél weinig geld :eek: |
Jaa Paul is zeker mooi maaaaaar 10,5 j is gewoon veeeeeeeel te breed voor onder een golf 3 :mad: heb hier een setje 9 j liggen en dat past maar net.
en dan moeten er ook nog eens adapters tussen. Sorry maar wel een mooi wiel en mooie prijs. |
Het is misscien afgestompd maar wat denk je van C2tjes. Rand polijsten en hart in kleur van je auto...???? In iedergeval suc 7
|
is dit niet wat joostema ?????
|
dis ook wel vet !
|
dat is zeker vet.... :D
ook al mogen ze van mij wel een stukkie naar buiten :redface: zeker achter en daar heeft joostema de schermen toch al voor aangepast :thumbup: |
Ik weet het lekker ook zal ik het verklappen????
100 euro!!! hihi |
nee joosie ik weet het echt wat jij wil!! Maar hou m'n mond wel... (mijn wielen liggen nog bij jou)
|
Ik hou het niet meer van de spanning !!!!!
VERTELVERTELVERTELVERTEL :D |
ok ik zal het dan maar vertellen heb het net gehoord dus..............
nee doe ik toch niet :D:D:D:D kan ik niet maken joh mijn wielen liggen daar ook :D:D |
Maak me gek...... ik weet het zelf nog niets eens... ha ha zal maandag eens op pad gaan.
:limey: |
Nou ben bij de knapste sloper van Wezep en omstreken geweest zoals die dat zelf zegt.... ha ha
Ik heb nog wat gekocht voor de winter want op die 15 inch is ie echt te laag.... mijn vrouw heeft al 2 keer met de bodem vast gestaan in een parkeer garage... dus dan maar iets hoger. Wie kan mij aan deze velg helpen... heb er 1 nodig en dan helemaal grijs.. het is 16 inch Golf gti 5 x 100. |
als et bbs is hek dr nog 3 voor je
|
Quote:
GRAPPENMAKER :chair: ......... zal ze van de week wel oppikken... Maar daar moet ik er dus nog 1 van bij hebben dus. |
|
Als dit er onder komt is het wel wat om ze in kleur te doen toch?????en dat voor de winter...
|
juist ja.....
mooi t hart in de kleur en t randje polijsten....... moet voor een polijster toch niet zo moeilijk zijn om ze ook in de winter mooi te houden toch ?????? |
Quote:
Denk het ook niet.......... :D :D |
Nou vanavond maar eens met men eigen " winter " wieltjes bezig geweest....
FF snel randje afgedraaid en opnieuw gepolijst........nu nog een paar mooie bandjes en rijden.............. :D Niet verkeert toch voor de winter..... Misschien is het wel wat voor de zomer maar dan helemaal gepolijst!!!!!!!! of het hart in de kleur van de auto........? Wat denken jullie..... |
hart goud..
|
Is strak joosie!!! Hoe staat het met die van mij?? nog steeds in de afbijt??? Hahha
|
|
Ziet er zeker goed uit !! nu ff bandjes erom !
|
en dat voor de winter :eek: :eek:
|
zwart hart en rand gepolijst :rock:
|
dat goud vind ik wel heel mooi hoor.
Alleen vind ik dat eerst iedereen een zwart hart neemt en langzaam overgaat in goud. Je moet doen wat je zelf mooi vind. |
Heeft er nog iemand een setje goeie banden liggen in de maat 195-40-16.... :D :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:38. |