Niet echt veel te updaten.
Geniet vooral van het heerlijk kilometers draaien!! Ja ik heb er een OSP stuurtje in laten zetten. Aan het eind van het seizoen gaat ie weer naar de werkplaats voor wat finetuning... :) Gr otto |
Gewoon lekker genieten van het weer nu het nog kan! :)
|
Ja precies...En van het heerlijke geluid. :)
Al kan je zo een cabrio best lang doorrijden hoor...Temperatuur gezien dan he... |
Quote:
Laten zetten? Op ebay staan wel hoodscoops. |
Yes...zelf nogal onhandig als ik eerlijk ben. En nu ben ik ook zeker dat ie er goed inzit en ook goed functioneert. :)
Bijvoorbeeld de terugslag van de richtingaanwijzer... |
Niks mis met dingen laten doen hoor. Als je je er niet goed bij voelt, is dit de juiste keuze. Maar vergeet niet dat oldtimers erg kostelijk zijn als je niets zelf doet.
Een stuurtje vervangen is dan ook een prima starter. |
Ja ik weet dat het kostbaar is. Daar weet ik inmiddels alles van. Maar inmiddels ook genoeg auto s gezien waar het net niet is. Dan kost het nog veel en is het uiteindelijk nog niet wat je wil.
Maar ik heb alles aan deze auto dus laten doen. En dat bevalt uitstekend want topkwaliteit. Blok loopt fantastisch in deze nieuwe set up. Ja het kost wat maar heerlijk!! :) |
Leuk projectje! Kan niet wachten om ook lekker kilometers te gaan rijden.
|
Want. Je bent nog in de opbouw?...
Ja bij elke acceleratie of tussensprintje smile op het hoofd van oor tot oor |
Quote:
Ja kijk me topic maar. Mk2 gekocht die ruim 8 jaar stil gestaan heeft. |
Leuk projectje!!!
|
|
Vertel?
|
Quote:
Even op het ebay linkje klikken. |
zoek je een hoodscoop voor op de cabrio golf??
|
ja je hebt gelijk. Al gekeken maar vond het wat prijzig...
|
Update:
Sportline interieurtje op de kop getikt. Wordt nu heel grondig gereinigd en dan top laten maken. Hoe weet ik nog niet want volgens mij is stof niet allemaal meer voorradig. Maar gaat goed komen. Foto volgt zodra gereed!! |
Kleine update. Inmiddels een sportline interieur gescoord voor deze cabrio. Het interieur heeft veel TLC nodig maar super blij dat ik er een heb gescoord.
Het is inmiddels gereinigd en nu op een plek waar het de TLC gaat krijgen. Maar vind er nog maar eens 1. Als eea klaar is en gemonteerd zal ik hier een update plaatsen. Ik heb trouwens dus een schitterend onverprutst standaard interiur voor een cabby uit 1992 in de aanbieding. (Als mijn andere interieur klaar is) Voor wie interesse heeft. |
Toch maar een foto tje staat toen ik het ophaalde
|
super!!!
|
Hoop straks nog mooier. Ligt nu bij stoffeerder. Die is met mijn mannetje aan het overleggen wat het mooiste is om ze weer top te krijgen....
|
ik ben heel benieuwd, ze kunnen het heel ver ophalen. tijdrovend maarja...
|
Bekleding heeft wel ernstig geleden en 1 wang heeft een verkeerde stoel. Dus we passen de look denk ik een beetje aan.
Wordt uniek sportline interieurtje |
een wang verkeerde stoel :confused:
verkeerd frame in de stoel of schuimdeel anders? op de foto niet geheel goed te zien. is die zwarter? zo te zien bestuurdersstoel... in Engeland geen bijrijders stoel (hoes) te krijgen het is jou auto/interieur ik zo wel zo dicht mogelijk bij het origineel blijven. |
1 wang heeft verkeerde stof...En de stof heeft best wel veel rare en tare.
Maar vind nog maar eens een interieur (origineel mk1) die lijken zo langzamerhand wel van goud qua prijs Ja we blijven zeker dicht bij origineel...De binnenkant blijft ongewijzigd. We gaan waarschijnlijk voor vernieuwde buitenkant. Zo gaan we de verkleuring die toch is opgetreden ook oplossen. Maar nogmaals de plannen zijn nog niet helemaal helder. Maar het wordt mooi. Wees daar maar niet bang voor |
Nieuwe foto's op de site van VW projects. Ook van het nieuwe interieur wat er nu dan echt inzit. Sportline gerestaureerd!!!
|
Aankomende winter staan de volgende updates gepland. Elektrische ramen en een alarm. Onderdelen bij elkaar aan het zoeken voor plaatsing.
Ik heb reeds de elektrische ramen, een amerikaanse kniebalk om netjes die schakelaars in te bouwen maar zoek nog de roosters van de amerikaanse cabrio. Op de plek waar bij de europese de asbak zit. Wie kan me helpen. Ik heb nu roosters van een golf 2 aangeboden gekregen. Weet iemand of dit past? |
Electrische ramen kunnen gewoon open, heb je geen extra roosters voor nodig.
|
Jij bent zeker de leukste thuis. Volgens mij is mijn vraagstelling heel duidelijk. Twee asbakken hebben we niet veel aan he :)
|
Quote:
Ben bang van niet, golf 2 roosters zijn een stuk breder volgens mij. Breder dan de radio uitsparing. |
Ja daar ben ik inmiddels achter. Kortom ik zoek dat rooster :)
|
Quote:
Ik ben thuis alledrie. :) Maar is een compleet usa dashboard niet handiger dan? |
Nee dat hoeft van mij dan weer niet. Maar rinus66. Zou jij mij dat middenrooster willen verkopen?
|
Quote:
Volgens mij moet er nog ergens een compleet dashboard zijn, maar ik ga de airco roosters niet los verkopen. |
Ok duidelijk. Dank je wel. Ik heb geen interesse in een compleet dash..
|
Nou de apk zit er weer op voor een nieuw jaar!. Auto is helemaal top. Volgens mijn garage een unieke. Altijd fijn om te horen. Alleen twee nieuwe achterwiellagers en een nieuw carterpakking. Hij zweette iets. Verder normaal onderhoud laten doen (jaarlijkse vertroeteling) en we kunnen er weer tegenaan en weer gaan genieten.
Nu lekker dit seizoen rijden en dan aankomende winter gaan de elektrische ramen erin. Ik heb een amerikaanse kniebak op de kop getikt met originele elektrische ramen. Zodat alles mooi zoals het origineel hoort kan worden ingebouwd. Zin in! |
|
|
Mooie cabbie Ottie!! Staat er erg mooi bij! :)
|
Thanks!!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:25. |