vandaag de remmerij van voor en achter opgehaald. ( scheelt een heleboel centjes als je broer bij de anwb werkt, maar liefst 50% korting)
brembo schijven voor en achter en de dure remblokjes( speciale coating schijnt hebben de s -modellen) verder de cockpit er even uitgehaald, deden een aantal lampjes het niet, dus alles gelijk vernieuwd. verder deed sinds 1 dag de boardcomputer het niet meer, aansluiting zat iets los dus die doet het ook prima. De alpine ingebouwd voor een stukje knap muziek over de bose speakers en ik heb nog op zolder een dubbelspoels old skool cerwin vega stroker in 15 inch liggen die er nog in moet. logo's |
Nice Ries! Ziet er goed uit!
|
Quote:
Laat me raden, lange meneer, midden 40 kort haar en een snorretje. Jelle als ik me niet vergis? Wat een kwal is dat! Ook vervelende ervaringen mee! :( |
kleiner dan mij maar wel lang ja.. idd jelle
|
zozo 50% :D maar dan nog wel een dure aangelegenheid lijkte me :tongue:
hey wat zat er los bij je tellerunit? bij mij werkt de boordcomputer en de autocheck niet.. de rest doet het prima :screwy: |
idd geen goedkoop grapje, maar iig weer veilig straks onderweg
autocheck en boardcomputer zit met twee zwarte stekkertjes achterop.. even spul los en goed vastzetten, ben je zo klaar mee |
Mooie bak, staat ook mijn "nice rides shortlist".
Maar dan zou ik graag de S6 met het V8 blok willen. (of de "plus" inderdaad) Succes met het naar smaak maken, ik ben wel erg benieuwd hoe de sms revo set gaat bevallen! |
Quote:
heb hem al eens los gehad maar kon toen niks raars ontdekken... misschien dat er ergens nog een stekker achter het dash ligt die niet aangesloten is :confused: |
Quote:
s6 met v8 zijn er genoeg te koop,vaak in combi met automaat. heeft niet mijn voorkeur omdat dit een iets luiere wagen is om het zo te zeggen. vaak een stukje goedkoper te vinden dan de 20v. ben ook erg benieuwd met de revo set, turbo gaat naar schaap en bron voor revisie en dan het spul monteren. Mocht dit tegenvallen ligt er nog een hx40 holset op de plank hier ( maar dan ga je gelijk naar 500+) |
Quote:
printplaatje wil ook wel eens een foutje geven |
ik heb al een reserve tacho besteld, had toch al veel onderelen van die persoon gekocht dus kon er nog wel vanaf voor leuke prijs!
|
zag nog een c4 s4 in onderderdelen zonder motor etc voor 500 op MP.. mischien daar nog leuke zaken voor je op
|
Haal die remmerij eens uit doos voordat je foto's maakt ;)
|
groot zat voor je? |
kijk nou hebben we het ergens over ;-)
wat voor revo set heb je op het oog? |
303 en dan andere downpipe brengt het rond de 330pk, verveeld dat dan ga ik voor de holset hx40 in combi met een kdfi en msd ontsteking
|
Quote:
500+ daar moet je bij een RS4 nog heel veel moeite voor doen weet ik uit ervaring. Een vriend van mij heeft nu een lijdensweg afgelegd om dit te realiseren. Het niet chippie en andere turbo klaar. Maar het kan wel http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C66VNQ7K.jpg |
toch doen die hx-40 het op een 20v 5 pitter.
uitteraard niet chipje en turbootje en klaar, doel ik ook niet op. het is alleen een grote hufter en vergelijkbaar met de garrett gt40 en gt42 |
Quote:
maar geweldig mooi vermogen uit die rs4.. met wat voor turbo's? |
Quote:
2x aangepaste K04 (RS6) met MTM spruitstukken, zelfgebouwde downpijpen, extra brandstofpomp, andere injectoren, andere drijfstangen AutoVerdi maatgemaakt. Daarna moest JeroenDik nog aan het werk. Zal ik nog wel het een en ander vergeten zijn. Maar de auto trekt gemeten 1.8 G, dat is net zoveel als Superman the Ride even piekt in 6Flags. RS4 is een V6 dus het gaat je 2x zoveel kosten :D |
Quote:
Valt er dan nog mee te rijden? Of is het niks niks niks Boemmmmm schakelen. |
begint dan pas bij 3700 en dan gaat het ook af van wat ik van de berichten mag geloven.
maar liever eerst eens kijken met een k26 ipv de k24 wat dat doet.. das bolt on.. de holset vergt een lange winter.. |
|
Super geil...
Gr Ronnie |
vandaag remmerij rondom geplaatst, dus nieuw in de brembo's... alle spullen weer gangbaar gemaakt en schoon.
ook een setje xenon geplaatst voor iets beter zicht |
|
lekker wegdek daar in Friesland....... ;)
Mooie bak ries! |
ziet er dik uit dude!
|
volgende week vrijdag zijn de velgen klaar.. helemaal nieuw hoogglansverdicht
even nog een oude foto.. verder van the saint een setje porsche brembo klauwen gekocht die ik eind van de maand zal ophalen en morgen naar de uitdeukdag om er een paar deuken uit te laten halen |
Quote:
Gasten van het kart centum in Heerenveen deden dat gewoon even bij een rotonde bij afslag Tjalleberd A7 bovenaan met toen een BMW M3 volgens mij. Moet ergens wel een Filmpje van zijn . Richard weet dat ook wel denk ik. |
daar waren wij ook bij domi..;) met andre de vries etc
http://www.youtube.com/watch?v=4UuG3aEzCrE die pakte ik ook dagelijks met de bmw.. zal binnenkort weer eens proberen met de audi |
Vandaar dat ik zei dat jij dat wel wist haha ;)
|
is echt lache altijd daar... daarna komen de hanenkammen op de turbo fietsen om hun rondje te lappen op het klaverblad.. daar zitten ook een paar dwazen tussen..:D
|
Zijn vele filmpjes van gemaakt. Leuk om altijd weer even te zien. Of irl er bij staan :)
|
Quote:
+1 Heeft weinig voor je over, moet een kofferbakrubbertje hebben (die om het slot heen komt) en zonder te kijken zegt ie dat het niet meer leverbaar is. Dus Richard, nieuwe woning, half-vrijstaand zo te zien :thumbup: |
Quote:
Meneer Andre is zeker de beste vriend van de lokale bandenboer :D Wel vet hoor. Ennuh, goed bezig met de S6! :thumbup: |
Quote:
is dit die gast die de kart baan had in heereveen ? hij had eerst een Mitsubishi evo ? |
jup andre.. eerst met de subs toen de evo en de beamers
|
Quote:
dan ben ik ook al eens een keer met hem mee geweest in die evo , gast kon het wel :D is al jaren geleden |
mister perfect noemt men hem wereldwijd om zijn drifts
|
All times are GMT +1. The time now is 17:46. |