Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Big Ron's mk1 is niet meer ? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116338)

classic-edition 09-07-2013 20:37

Veel Sterkte Ron!

jettaracing 09-07-2013 20:46

Ik was net thuis de zondags vanaf de speed meeting , stond even te autowassen toen ik een bericht kreeg van Alberto ......... Damn! had meteen een omgedraaide maag van het bericht , zeker nadat ik de foto zag van Ron's golf .....Dit doet elke autoliefhebber pijn om zoiets te zien , gelukkig ben je er zelf goed afgekomen Ron , iig veel succes met de wederopbouw van je golf , eerst maar rustig aan !

jelle vda 09-07-2013 21:50

zonde ! kan iedereen overkomen maar dit wens je niemand toe !
al een geluk heb je nog de moed om er opnieuw aan te beginnen
massas succes toegewenst ;)

bprijs 09-07-2013 23:08

Allemaal verschrikkelijk wat er is gebeurt, maar je bent er nog.
Goed dat je hem weer opbouwt zo zie ik het graag :thumbup:
Wel even een threadje voor aanmaken he ;)

e30_324d 10-07-2013 01:37

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Technisch gezien heb je gelijk, maar dit is wel heel erg kort door de bocht zoals jij het nu brengt. Wat als je bijvoorbeeld 10 jaar aan een auto heb gewerkt die al je vrije tijd in beslag heeft genomen, vakanties heb laten zitten om aan de auto te kunnen werken en over het geld nog niet gesproken waar mensen veel voor moeten laten om zoiets te kunnen realiseren. Zonder de mensen die zo gemotiveerd als bv Ron, worden er geen meetings georganiseerd waar jij zo graag naartoe wilt.
Zo'n ongeluk kan wel betekenen dat je in 1 klap bv 10 jaar zwoegen en sparen kwijt bent wat niet even te vervangen en zelfs onvervangbaar is.

Dat is een keuze die de eigenaar zelf heeft gemaakt, het is zijn keuze om aan de opbouw van zijn wagen voorrang te geven op alle andere zaken, toch?

Tuurlijk is het jammer wat er is gebeurd maar dat hoort nou eenmaal bij het leven. ;)

Herm Schreurs 10-07-2013 08:24

Inderdaad het belangrijkste is dat je er zelf "ongeschonden" bent uitgekomen Ron.
En dan komt uiteraard het SHIT!-gevoel, waar je een knoop van in je maag krijgt. Het kan ons uiteindelijk allemaal gebeuren op de weg, en dat hoeft, net als nu, niet eens door onszelf te komen..
Veel sterkte Ron en succes met het herstellen.

Hou ons op de hoogte, we leven erg met je mee kerel!

richard-polo 10-07-2013 08:42

zonde van de golf, gelukkig ongeschonden eruit gestapt :thumbup:

Positieve instelling behouden en weer van voor af aan beginnen :)

DennieMeister 10-07-2013 08:45

Quote:
Originally Posted by bigron
Eindelijk een eigen thread voor mijn golf :thumbup:

Haha, held

Jeff 10-07-2013 08:54

Ik schrok me de pleuris toen ik op facebook de foto voorbij zag komen. Gelukkig gaat het goed met jou.
Het toeval wil, dat ik onbewust, zondag een MIVW shirt aan had met een plaatje van het kontje van jou Mk1.
Met de herbouw zal het wel goed komen. Suc6!

richard-polo 10-07-2013 08:55

Quote:
Originally Posted by vw-unit
Als jij dan vind dat ik geen liefhebber/fanatiekeling ben dan zei dat zo, ik weet zelf wel beter.

:puke:

ronaroot 10-07-2013 13:11

Quote:
Originally Posted by vw-unit
:en
ja het was "kort door de bocht" en misschien had ik me commentaar beter voor me kunnen houden of
wat genuanceerder moeten bewoorden maar het staat er nou eenmaal zo.

:thumbup:
Laten we zeggen dat je het iets anders bedoelde als wat je typte, of ik het anders opvatte als jij het bedoelde, of zoiets :D

Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn (denk zoals jij)die denken er zijn zat ergere dingen die gebeuren in de wereld, en dat is natuurlijk zo. Maar Ron's mk1 is in mijn ogen gewoon meer als alleen een hele mooie wagen. En dat is ook hetgeen wat ik bedoelde, een fantiekeling zijn is niet alleen mooie auto's bouwen maar ook de "scene" daar omheen ;)

Mice 10-07-2013 13:48

Pfff schrok er nogal van.
Gelukkig gaat het goed met je Ron en heb je volgens mij nog steeds liefde voor je golf. Succes met de opbouw!

Cabby1990 10-07-2013 17:34

Quote:
Originally Posted by bigron
Eindelijk een eigen thread voor mijn golf :thumbup:

:goodpost:

SpeedieD 11-07-2013 21:23

Echt zonde van de Golf. Maar gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en kun je de auto weer opbouwen. Had ook zomaar anders kunnen aflopen.

variejantje 11-07-2013 22:15

Australie:

http://www.vwgolf.net.au/showthread...troyed-in-crash

Ron heb je enig idee hoeveel mensen je hebt vermaakt met je hobby?

Hopelijk kun je de tijd/inspiratie en centen vinden om dit (of wellicht een ander project) voort te zetten. Kerels als jou, die jaren lang aan 1 project werken, en rijdend overal hun gezicht en auto laten zien en niet te beroerd zijn voor een babbeltje of hulp bij evenementen...bijna net zo zeldzaam als de mk1s worden.

sterkte kerel

ronaroot 12-07-2013 08:51

Quote:
If you know this car, you'll understand what a big loss it is. It was an icon of the European scene and one of if not the best MK1 ever built.

Mooi gezegt :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 13:36.