Idd lekker kleurtje.
Originele kleur?? |
gave kleur! gaat weer een knappe mk1 worden!! :)
|
Inari silber l94a originele kleur
|
Vette kleur :D
|
Nice!
|
Goed gekeurd door de kleine baas vandaag
|
Heerlijk om te zien!
|
Super om te zien zo. Wat zijn de plannen verder?
|
Plannen......tja.
Eerst maar eens opbouwen, heb deze van 1e eigenaar met zwart skai interieur. Nu gaat er eerst originele blok terug in 1.5 automaat (81.000 km). Motorswap twijfel ik wel eens aan maar dat kan altijd nog. 16v throttle body ofzo..... Wel krijgt hij gti striping en spatbord verbreders. En wielen...... Zo moeilijk! Heb nu nette bbs ra liggen die er eerst onder komen, maar wil eigenlijk wat anders dan bbs. Ik vind ze supermooi maar wil graag wat anders dan "de rest". Zit te denken aan fifteen52 snowflakes of compomotive th2 Maar eerst bouwen en rijden heeft al zo lang geduurd |
Rtw Riken, was ik zelf naar opzoek indertijd..
|
Quote:
|
Dikke wielen!!
Meer info hierover? |
Quote:
Volgens mij Japans. Prijzen die ik vind zijn vrij goed te doen. Maar nog geen setje dat in de buurt te koop kwam. In Frankrijk stond een setje te koop, even contact gehad met de man en hij vroeg slechts 150 euro. Geen geld, maar ik had niet de mogelijkheid om naar frankrijk te rijden, verzenden was t me ook niet waard. |
|
Zoiets......
|
Zo eindelijk weer thuis! |
Lekker hoor! :D
Ziet er supergoed uit. |
Kan er weer opgebouwd worden !
|
ziet er netjes uit..dat zeer zeker..
alleen 1 ding had ik persoonlijk nooit gedaan ,toch zeker bij deze kleur niet.. en dat is die bodyschutz aan de dorpels en achterpaneel en ik dacht het front.. dat toont door deze kleur anders ..meer richting zilver... origineel is dat veel gladder cq niet aanwezig..(was er toen nog niet.in deze vorm).. had je beter die van Colad kunnen nemen en voor het spuiten nog even wat aftoppen ... maar goed das mijn idee..als u maar tevreden bent |
Quote:
Ik snap wat je bedoelt maar kleur is precies zoals de rest van de auto. Ik heb dit zo laten maken omdat dit geen showauto wordt, maar een auto die gebruikt gaat worden waarvoor hij gemaakt is. |
Ik heb t ook zo.
En op de fotos valt t erg op. In het echt valt t reuze mee. Op fotos onder de juiste hoek zie je bij mij soms zelf tintverschillen tussen bovenkant en onderkant van het plaatwerk. Sommige fotos lijkt hij zelfs grijzig. Is echt door de kleur. |
Zo eerste onderdelen gemonteerd
|
Ziet er goed uit!
|
Netjes hoor!
|
erg mooi! even door gebladerd :cool:
|
Motor erin en gaan met die banaan
|
Prachtig!! Echt een hele mooie kleur.
|
Vraagje: als je achtergordels monteerd dan moet de afdekplaatjes uit je hoedeplankdragers. Zit er origineel dan weer iets anders in of blijft het dan gewoon zo???
|
En heb je je auto nog in de Mike Sanders gezet of toch wat anders?
|
Nee geen Mike Sanders vet. Maar auto is wel compleet behandeld.
Er gaat dan toch stiekum veel was in kokers enz. |
Quote:
Klopt ik heb mijn hele golf met Mike Sanders behandeld op de deuren na. Hier gingen al een paar bussen blanke Tectiel in, en die zijn ook niet gratis. Voor een golfje 1 kun je echt niet Tectielen voor minder dan 200 euro. Met Mike Sanders ben je in 1 keer klaar voor de rest van je leven.Met iets anders moet je elke paar jaar weer terug komen want door warmte en de zwaartekracht zakt de Tectiel of wat dan ook naar beneden toe. Ook trekt Tectiel niet in de al aanwezige roest wat vet wel doet. Mike Sanders geeft een laag van van 1-2 mm dik vet die altijd blijft zitten en in aanwezige roest blijft kruipen. Dus je bent goedkoper en beter uit met Mike Sanders. |
Quote:
Voor zover ik weet zit er origineel niets anders in. |
En klaar.....
|
Super mooie MK1! De kleur is echt perfect.
|
Erg mooi, stiekem beetje spijt dat ik de mijne niet in deze originele kleur gespoten heb!
|
Deftige wagen hoor! :thumbup:
Eén vraag: vanwaar de spatbordverbreders? |
mooi, chique !
Waar heb je btw die sticker op de achterruit "VW Das Original. 1980" vandaan ? Zo een wil ik namelijk ook nog voor mijn Golf 1 hebben. |
Ik heb hem een tijdje geleden via ebay gekocht. Kostte iets van €10. Kan het alleen niet meer terug vinden voor je
Quote:
|
Quote:
puur en alleen omdat ik het wel mooi vind staan :) |
All times are GMT +1. The time now is 09:21. |