Dan een tdi :D
|
tdi van die andere roege boy?
|
Nette mk2 kerel!! :thumbup:
Jetta front had ik persoonlijk niet gedaan, maar dat een kwestie van smaak! ;) |
Quote:
Thanks! Quote:
Nee, want ik wil Golf 2 draagarmen houden :thumbup: Jetta front gaat er straks weer uit, want er moet een intercooler achter de grill.. ;) |
Morgenavond om een AFN turbo, die moet er ook meteen maar op.. :thumbup:
Dan moet de 150 pk wel te halen zijn :D |
Quote:
lekkaahhhhhhhh :thumbup: |
Dikke golf,vooral die foto van de voorkant,heerlijk laag.
Alleen van de zijkant toch jammer van de velgen,ogen te modern naar mijn mening. |
Quote:
Laag is ie zeker, maar gaat straks toch wel wat hoger na de swap. Er komen straks 16'ers onder, weet nog niet wat, maar niet moderner als de Votex'en :D :thumbup: Gistermiddag even wat uitgeladen :) Nu is het nog een aantal onderdelen verzamelen, en dan kunnen we beginnen :cool: |
Waarom diesel in de belasting vrije benzine en straks weer gaan betalen?
|
M'n auto is van 1990, dus soieso al niet wegenbelastingvrij ;)
Heb de auto 1 December gekocht, en sindsdien al meer dan 22000 kilometer gereden.. Dan snap je het vast :thumbup: |
bouwe met die hap hoppa :) :thumbup:
|
Afgelopen zaterdag hebben we een begin gemaakt met het schoonmaken van het blok ;)
Zondag even on tour geweest met gerbenv64motion en aanhang :cool: Ook nog een aantal foto's geschoten, de route zelf wat niet heel geweldig ivm veeroosters en rare bolle weggetjes :SCRATCH: :lol: Zoals je misschien op de eerste foto ziet is de auto rondom wat breder geworden, achter moet die nog een centimeter of 2 zakken, maar hier moet ik nog even het één en ander voor veranderen ;) Nog een twee weekjes genieten van de 54 pony's, en dan gaan we beginnen met de swap :tu: |
Dan is het wel duidelijk idd ;)
|
Zaterdagmiddag, complete uitlaatlijn opgehaald samen met het subframe. Voordat we het spul allemaal inbouwen, wil ik eerst alle onderdelen netjes maken. Subframe weer even netjes zwart en alles lekker ontvetten..
|
Plannen zijn gewijzigd, heb een foto van hoe de Golf er nu bij staat!
Wordt vrijdag opgehaald, is verkocht :tu: Zaterdag waarschijnlijk om een 4 jaar oudere Golf of misschien wel een Jetta (2-deurs) ;) Swap wordt beetje uitgesteld dus.. |
....
|
All times are GMT +1. The time now is 02:11. |