Quote:
Zojuist verhandeld!! :D:D Thnx Leon, komt helemaal goed!! |
Quote:
Ja doe maar :) dank je wel |
en 165/45/15 heb je die misschien ook?
grtzz |
Quote:
Nope.........die ben ik nog nooit tegen gekomen. Maar misschien krijg ik die nog eens, krijg er steeds meer maten bij ! Zal t noteren :wink: |
populair maatje...volgnes mij alleen conti
hier zijn nog een paar tekoop, nieuwe 2 voor 169 euro is niet duur http://www.00boards.de/board/show_t...orum_name=Biete |
Quote:
Yep populair aatje ja, zoek zelf ook nog 4 stuks... 165 op 15 inch dat zag je voor de duitse bolle bandlook niet! |
Hey volksaddiction,
kun je ook aan andere bandjes komen? Ik zoek een setje (of 2) 165-45-15 Ik meen dat het dunlop's waren, kun je die ook voor me regelen? C-ya @ www.t2only.nl Hans |
Quote:
He Hans, als hij die heeft, en die van mij kunnen we het dan niet met jouw busje ophalen :). Heb ik ook een excuus om daar in te zitten :). Btw, de baby staat al op stalling. |
Quote:
Ik schrijf ze er bij ! i'll let you know :D |
Ha Leon! We zijn weer thuis gekomen, in 1 keer... De bandjes komen toch om een setje 7j wat ik nog in de schuur heb, dus het was maar goed dat ze er niet meer om konden.... Iig bedankt voor het wachten en veel succes met je Kubel
|
Quote:
Was jij in Zevenhuizen???? |
hier zitten de 175/55/15 van leon op mijn 6.5j bbsjes
|
|
Quote:
Jep, het heeft ff geduurt voor ik de goeie had....maar toen was ik er! |
Quote:
Is goed gast dan karren we wel ff saampies op en neer Ps heb je je baby al geschorst? |
195-40-16....die heb ik over een paar maandjes nodig leon...kun je ff kijken voor me 4 stuks..
|
Quote:
Is goed gozer............. Deze maat had hij zowiezo, dus ik ga er een stuk of 8 meenemen de eerstvolgende x ! |
voor mij ook 2 x 16inch graag en die 4 x 15 he weet je nog ;) ;) ;)
|
;) ;) ;) ;)
|
Quote:
tuurlijk weet ik dat nog :) Je staat Als eerste op de lijst ! Hou me er niet aan vast, maar Zaterdag 2 Juli hoop ik banden te gaan halen... Aankomend weekend zit ik 3 dagen in BUDEL :biggrin: En de week daarna 2 dagen in Hessisch Oldendorf (D) :biggrin: :cool: :biggrin: |
hey Leon...
als je voor bandjes gaat kijken wil je dan voor mij nog effe kijken voor 175/50 13... ik hoort het wel als je ze kan krijgen ik wil er graag 4... groetjes johan... |
ja als je die kan krijgen wil ik er ook 4 !!! (of 195/45/13 kan ook)
|
Quote:
ok mooi dan hoor ik het wel maandag 4 juli gaat mijn auto naar de spuiter dus heb dan 2 weken geen vervoer maar regel wel wat ;) ;) ;) :biggrin: |
yooooo Leon!
Krijg je ook nog iets in 14" bv wat er op een 3L lUPO ZIT, IS GELOOF IK 155-55-14? MOOI BANDJE! Ik hoor t wel van je groeten uit Spanje, jajajaja hij zit hier! Reguardos! |
Quote:
Hoeveel zijn die banden? Heb daar ook wel interesse in :) (195/40 16") |
Quote:
Ohhhjaaaaa Lekker op vakantie en dan nog aan banden denken ook :biggrin: :cool: Maaruuh, ik heb er ook regelmatig 155x55x14 bij ja ! Hele fijne vakantie gozer !! |
Quote:
Weet ik nog niet zeker ! Hoe meer ik inkoop, hoe goedkoper ze worden........... ;) Laat ik asap weten !! |
Hheheh dank je Leon,
Ach ja je hebt wel es en moment aan het zwembad dat je denkt; Heej Banden! Weet je al wat ze gaan kosten zon beetje? Ik hoor t wel van je! Groeten! |
Quote:
Als ik met allemaal blonde vrouwen om me heen aan een zwembad lig denk ik echt niet aan smartbanden ;) Maar....nu we het er toch over hebben......... :tongue: Banden kosten allemaal het zelfde, 2 stuks 55,- en 4 stuks 110,- |
Hahahah oke oke 1-0 :tongue:
Heb je ze nog?? Kom ik ze na de vakantie gelijk halen bij je! Kan jammer genoeg geen fotos posten hier vandaan.... lopen echt enorm veel dikke lelijke Ieren hier en weinig blond schoon! :eek: |
Mischien nog 4x 195/45/15 en 215/40/15????Dunlop's ofzo.
|
Als je nog 2 x 175/55/15 en 185/55/15 binnen hebt mag je me altijd iets laten weten
Thnx, Guy |
Ik wil wel 4 x 175/55/15 ! Kom ze ophalen zodra je ze hebt .
grtz. mk3gti. |
En heb je al weer nieuws op banden gebied? Wil graag het 1 en ander van je overnemen :)
|
Ik zou er ook wel 4 willen van 195/40/16... Kan je me even laten weten als je die binnenhebt?
Kzou ze wel direct kunnen gebruiken, en ik kom ze gelijk halen bij je! Grtz |
Iemand enig idee wat er op 6 en 7 j kan (en niet te extreem staat? Is voor de daily jetta, dus...)
175/55/15 op de 6j 185/55/15 op de 7j Is dat een idee? En dan hoor ik graag van Leon of je die maten nog hebt...:D |
Ik zou voor 165 op de 6j's gaan en 175 op de 7j's. Is nog niet extreem. Ik heb zelf 175 op 6j, maar dat is goed te rijden, ik zou de volgende keer nog naar 165 gaan denk ik.
|
okee, 165 en 175 dan...
Heb je die nog, Leon? |
Heb wel intresse in die 175/55/15 banden. Of heb je ook 175/50/15 :D
|
Hey hallo
Deze banden zien er perfect uit uit de velgen. Zelf heb ik nu 205-45-15 dunlop op de azev velgen zitten. Voorheen de 195-45-15 van bridgestone etc. Ik zie nu erg veel mooie foto's, maar mijn vraag is hoe zijn de rij eigenschappen, met deze 175-55-15 vergeleken met een 195 band bijv. Nu ik met de 205 banden rij is het net rijden op glad ijs, bijna geen gevoel met de weg. en met regen valt er totaal niet mee te rijden. Anders zou ik ook wel eens die 175-55-15 wielen gaan proberen op de azev velgen. grt leon ( ga zo door met deze goede actie) |
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |