Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie wil een forum meeting? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10186)

Sponze® 03-05-2005 19:33

ik wil n forum meeting :p

berendd 03-05-2005 21:17

ik ben voor..

Gert 05-05-2005 19:48

En Keesje .. al wat verzonnen waar en wanneer ?

Keesje 05-05-2005 20:19

Quote:
Originally Posted by Gert
En Keesje .. al wat verzonnen waar en wanneer ?

No dear, ik wacht nog op een reactie van de bazen van het forum :wink: :rolleyes: . Ik kijk eerts naar het animo en zo als je ziet komt er best wel een cluppie. Daarnaast heb ik geen ervaring met het organiseren van meetings, maar ik denk dat ik wel kan putten uit de ervaringen van leden alhier :rolleyes:

René 05-05-2005 20:24

Quote:
Originally Posted by Keesje
No dear, ik wacht nog op een reactie van de bazen van het forum :wink: :rolleyes: . Ik kijk eerts naar het animo en zo als je ziet komt er best wel een cluppie. Daarnaast heb ik geen ervaring met het organiseren van meetings, maar ik denk dat ik wel kan putten uit de ervaringen van leden alhier :rolleyes:

ey keessie..
`t is niet moeilijk om `n meeting te oraniseren hoor :)
heb de type 1 meeting toen samen met hajee en chrisjuh georganiseerd..

zorg gewoon dat je `n plek hebt waar genoeg ruimte is om auto`s te stallen....die goed bereikbaar is.. centraal ligt.... waar je toestemming hebt om te staan... en maak van tevoren wat reclame en zet daar de regeltjes bij..

that`s it :)
hoop snel te horen waar en wanneer :p

Gert 05-05-2005 20:37

Quote:
Originally Posted by Keesje

Zoals je weet vinden wij als "eigenaren" van Volksforum een meeting door ons georganiseerd wel leuk maar niet nodig : er zijn al genoeg goede meetings .

Een meet and greet op een grote parkeerplaats is niet verkeerd .
Mag ik een suggestie doen ? Tankstation de Slagmaat bij Utrecht .
Erg groot en erg goed bereikbaar voor iedereen . Zelfs de zuiderburen kunnen dan komen . Route erheen is erg simpel .

Prik wat date .. stuk fo drie op een zondag en maak daar een nieuwe poll van en over .
Wel eerst goed op de meeting agenda gluren : bijna elk weekend in de zomer is er wel wat te doen ergens .

RATFINK 05-05-2005 22:17

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Op elke meeting loopt het halve forum al rond, denk dat een aparte forum meeting niet eens nodig is.........

Precies, gewoon een datum prikken plek uitzoeken, lekker centraal waar zoals Gert zei ook de zuiderburen kunnen komen.
Komen altijd wel mensen, catering hoeft niet is toch altijd een M ofzo in de buurt.

Gewoon eenvoudig houden, is allemaal wel leuk hoor standjes met prulletjes enzo maar je komt toch voor de autos en om met mekaar te lullen en niet voor de halfgare hamburgers en bedrukte T-shirts van K3 :biggrin:

Keesje 06-05-2005 07:34

Quote:
Originally Posted by RATFINK
Precies, gewoon een datum prikken plek uitzoeken, lekker centraal waar zoals Gert zei ook de zuiderburen kunnen komen.
Komen altijd wel mensen, catering hoeft niet is toch altijd een M ofzo in de buurt.

Gewoon eenvoudig houden, is allemaal wel leuk hoor standjes met prulletjes enzo maar je komt toch voor de autos en om met mekaar te lullen en niet voor de halfgare hamburgers en bedrukte T-shirts van K3 :biggrin:

Shiiiittt..... :eek: ik heb net een deal gesloten met K3, incl. optreden en handtekeningen uurtje....bummer :mad: !

RATFINK 06-05-2005 07:41

Oh maar dan heb je zeker geen moeite om een meeting te organiseren :)
Maar over K3, dan neem ik Junior ZEKER mee.
Die moet nu wachten tot oktober voordat K3 weer optreed :biggrin:

Nee ff serieus, gewoon plannen die meeting ik kom op zeker :cool:

René 06-05-2005 07:54

Ik licht Bic Mac nog ff in.... die had ook nog wat K3 spulletjes.... misschien leuk om te ruilen

Gert 06-05-2005 08:44

16 mei kan je een hoop van ons meeten op Retro Mania :D

René 06-05-2005 08:53

klopt! :D

mr menie is there too :D

serge pot 06-05-2005 09:10

maybe

Rico 06-05-2005 09:35

not

serge pot 06-05-2005 09:36

:D ligt er aan

Keesje 07-05-2005 08:39

Quote:
Originally Posted by serge pot
:D ligt er aan

Waaraan??

Waldorf 07-05-2005 12:06

Je wilt een meeting, maar ze niet zelf organiseren. Waarom niet gewoon naar een meeting gaan. Er zijn er nu genoeg. 29mei bij jou in de buurt. En de ACN is er ook nog.
Een meeting georganiseerd door Volksforum komt er voorlopig niet.

Pedaalemmer 07-05-2005 12:25

wrom niet?

Marco 07-05-2005 18:57

Quote:
16 mei kan je een hoop van ons meeten op Retro Mania :D

Precies, komt allen 16 mei naar Retromania, en huppakee alles geregeld

vwleusden 08-05-2005 17:49

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
mmm leusden...is toch een saai dorp

doe dan veenendaal :P

pas op he ;) :biggrin:

Heleen 08-05-2005 19:23

Zoals gezegd willen de wegen van water en lucht zich nog wel eens scheiden.. Mania is leuk en aardig maar als je elkaar op meetings tekenkomt is het negen van de tien keer: Hey! Lang niet gezien! Hoe is het? Ja mooi, met mij gaat het ook goed. Nou, wij lopen weer verder hoor. Doeiiii!!! Terwijl er op een forummeeting niets anders 'georganiseerd' wordt dan gezelligheid.. tuurlijk doe je ff een rondje auto's bekijken maar je raakt veel sneller in gesprek met elkaar en omdat je niet zo nodig de hele meeting af hoeft te lopen (de auto's ken je tenslotte meestal al wel en aanbiedingen zijn er niet, want er zijn ook geen stands) heb je ook meer tijd om zo'n gesprek voor de verandering eens iets langer te laten duren. Okee, natuurlijk krijg je op een forummeeting ook 'groepjesvorming', dat hou je toch altijd. Maar het is een feit dat je meer mensen langer spreekt dan normaal. En dat is juist het leuke! Ik ben voor... nu alleen nog vervoer :cool:

Gert 08-05-2005 19:26

Vervoer is het probleem niet Leen

Ben het met je eens dat een meet and greet tien keer leuker is om bekenden tegen te komen dan een meeting .

Keesje : bel de Slagmaat in Bunnik en prik een datum .
Goed vindbaar aan de grote weg zonder van de ene grote weg naar de andere hoeven te steken .

sjampoo 09-05-2005 14:35

PRIK: 17 Mei, Dinsdag avond, 3e dinsdag van de maand: Water&AirCooled CruiseNight..

froggy 24-05-2005 11:36

als het ff kan dan toch liever een dag in het weekend, anders kan ik niet komen, moet dan ook uit het verre belgië komen e :D

vwleusden 24-05-2005 18:00

Quote:
Vervoer is het probleem niet Leen

Ben het met je eens dat een meet and greet tien keer leuker is om bekenden tegen te komen dan een meeting .

Keesje : bel de Slagmaat in Bunnik en prik een datum .
Goed vindbaar aan de grote weg zonder van de ene grote weg naar de andere hoeven te steken .

Ik kan ook ff vragen bij Van der Valk in Leusden. Is ook erg mooi gelegen.

Gert 25-06-2005 11:53

Nee leuskneus : die ligt in jouw achtertuin maar is minder goed bereikbaar en minder overzichtelijk :)

En waar is Keesje nou ? Banden aan het oppompen ?

chrisjuh 26-06-2005 16:36

Is een leuke meeting einde augustus mischien een idee?
Of een midzomeravondmeeting?

chrisjuh 26-06-2005 16:40

wow! Maaaaan zie nou pas hoelang deze thread loopt???!!!
Spijkers met koppen nu? Is Slagmaat/Bunnik al gebeld?
Of is er meer Animo in de omgeving van Amersfoort?

vwmk2driver 26-06-2005 16:59

ik kom ok maar een puzzel rit daar gaat mijn animo ook zeker wel naar toe want de enigste grote puzzelrit die er is is van vw speed maar dat is voor mij te ver lokatie leusden is wel mooi

Rico 28-06-2005 14:23

eh.. is er al een datum? ik ga over een paar dagen mijn bus stilzetten, kan dan alleen met de polo komen

bugs 28-06-2005 21:19

ben altijd wel in voor een meeting! in het naseizoen is best een goed idee, de zomer is al zo vol.
ik ben al 2 maanden elke zondag weg :D
leusden is een goed optie!

vwleusden 28-06-2005 21:32

Datum prikken in Oktober ofzo ? ik rijd wel ff naar van der valk in leusden dan.

baseknot 28-06-2005 21:32

leusden is ook goed voor mij lekker dicht bij kan ik gelijk ff bakkie doen bij bennie van te voren :D:D:D:D
of een roseviceetjuh lol :D:D

Rinus66 15-07-2005 10:26

Klein beginnen?

Keesje 15-07-2005 11:04

Heel klein, ergens in september?? Met een speurtocht? Of niet... :confused: ?

Geef even aan welke je voorkeur heeft door je naam onder de datum te zetten:

3e zondag 18 september

4e zondag 25 september

anders: 2 oktober

Wie is er goed in een speurtocht maken en wil die dan ook maken? :)

Rinus66 15-07-2005 11:24

Zat te denken aan de derde zaterdag in juli :biggrin:

Keesje 15-07-2005 15:47

He he....ik heb nou pas door dat jij dat bent, Rinus. Ik wist niet dat je ook een polo had....Die zie ik de 3e zaterdag van juli ook of kom je met de cabbie? ;)

Rinus66 15-07-2005 16:01

Ik heb de cab hier, maar ik laat je ales zien wat je wilt :wink:

Keesje 15-07-2005 16:05

Gelukkig wil ik nooit zo veel zien....

Gert 15-07-2005 16:06

Gelukkig bestaat hier MSN voor Kees ..

Als je de mening gaat vragen over welke data : niet handiger om een nieuw topicje te openen met een poll erbij ? Kijken er meer mensen ;)

All times are GMT +1. The time now is 07:37.