Monteur heeft dynamo is uit elkaar gehaald; er lekte ook wat stroperige substantie uit. (bescherming van de printplaat?)Dit lekt dan vervolgens op de waterpomp. Zie je volgens mij vaker bij de Golf 1 (of in ieder geval bij de dynamo's die erin zitten) :(
|
Quote:
Heh heh, dat komt me bekend voor van die stoperige zwarte substantie die van de dynamo op de waterpomp lekt :D Mijn Einser heeft dat nl ook, en wie was de eerste die men destijds in Assen in 2006 daarop heeft gewezen? Dat was jij Peter, misschien kun je je dat nog herinneren? Maareh waarschijnlijk is jou dynamo van het merk motorola, bij zulke zou dat van die zwarte substantie nl vaak voorkomen klikkerdeklik ! |
Quote:
Haha, ja dat klopt. Kan ik me nog herinneren. In deze verder smetteloze motorruimte van jouw Golf viel me dit op. Volgens mij is dat spul bedoeld om de print te beschermen tegen vocht? Maar ik ben blij dat we de oorzaak van het niet willen starten hebben gevonden zodat ie binnenkort weer rijdt ;) |
Ik zou het niet weten waarvoor dat is. Maar misschien kun je beter als je er problemen mee hebt (ik heb dat tot nu toe gelukkig niet bij mijne) zoals iemand in de link al had gedaan evt. meteen de hele dynamo vervangen voor eentje van Bosch, daar zou dat niet bij zijn.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:51. |