Quote:
Hmm.... Ff kijken of ik ook tzt van huis weg mag..... :D |
Jammer dat het nu helemaal samen valt met DUMPd :'(
|
Up!
|
Up!
|
Up!
|
|
Up!
|
helaas kan ik niet dat weekend, had graag mee gegaan.
|
ich bin dabei!! kan ik de mk2 gti 16v eens uitlaten hahaha
|
Up!
|
Kan ik ook mee maar dan alleen de zaterdag.
Ben niet zo van het kamperen en zou wel op zaterdag kunnen. Ik heb nog een mooie toer route liggen die vanaf Venlo loopt met stukjes snelweg en berg weggetjes naar de ring. |
Up!
|
7 mensen die volgens de poll mee willen gaan....ik vind `t magertjes! En dat terwijl het zo`n belevenis is :)
|
Ik kan alleen op zaterdag.
|
Ik kom ook alleen zaterdag. Laatste keer was in 2007! (maar wel meer dan 1000 rondjes gereden, dat dan weer wel :) )
|
kleine wijziging in de beginpost. Heb gekozen voor een andere camping...dit werd ons vorig jaar aangeraden door Marco (met de smurf-golf) en ook op Driving-Fun lees ik er goede verhalen over. Aangezien we vorig jaar al op Camping am Ring hebben gestaan, gaan we `t deze zomer hier eens proberen.
|
Nog steeds van plan om heen te gaan, en hoe meer mensen hoe meer vreugd, dus up! :drive:
|
Lijkt mij ook wel eens erg gaaf! Alleen dit jaar nog even niet, hopelijk ben ik er de volgende ronde ook bij.
|
De zaterdag bin ich dabei!
|
Als de golf voor die tijd apk heeft kom ik ook wel ff een paar rondes laagvliegen, is alweer te lang geleden dat ik daar ben geweest!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:49. |