nummerloos is inderdaad gewoon je gloeirelais!
19 heeft interval, maar 99 heeft instelbare interval, erg handig! (als je interval nu soms te sloom/snel is ;)) |
En "nummerloos" blijkt nr. 46 te zijn (*); het plaatje is compleet, dank allemaal !
*: http://www.vwforum.nl/golf-i-ii-iii...-38-t86753.html |
Na het vervangen van de dashboardverlichting (wat me BTW 2.5 uur gekost heeft, grrr...) houd ik een kleine witte connector over: 2 ronde pennen, een grijze en een bruine draad, geen vergrendeling. De draden komen uit dezelfde bos als die van de 3 schakelaars die rechts naast de klokken zitten. Alle lampjes en schakelaars werken, dus wat kan dat nou zijn ?
PS.: Ik weet niet meer of ik het zelf losgehaald heb of dat het al los lag, het was daar nogal een chaos qua bedrading... ;) |
Morgen even meten wanneer er spanning op die connector komt, misschien word ik daar wijzer van...
Ondertussen heb ik de radiatorfan gerepareerd (een fast-on stekker was finaal weg-geoxideerd!), en de ruitensproeier doet het "zomaar" ook weer; zal ook wel een slecht contact geweest zijn. Alles wat ik losgehaald heb maak ik meteen schoon en glimmend, dus zowel het interieur als de motorruimte zullen er ooit eens echt netjes uit gaan zien.... ;) Pookrevisiesetje is besteld, een vraagbaak van Olving is onderweg, en het lijkt er op dat ik een interieur van de juiste kleur kan overnemen. Kortom, ik ben lekker bezig, en het werk aan La Voiture vordert gestaag. :) PS.: "La Voiture" is Frans voor "het hok". |
Quote:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, mijn eigen ervaring leert dat hij sneller aanslaat als ik het gebruik, dus ik gebruik hem wel altijd bij mn sb motor, en daar heb ik de brandstofpomp op 0.95 afgesteld dus dat zou goed moeten zijn? |
Pookrevisiekit is binnen. Moet ik de bewegende delen van nylon eerst nog invetten, of juist niet ?
|
99 Is variabele interval
Zonder NR is ind voor voorgloeien[diesel] en bij de benzine voor inlaatspruitstuk voorverwarming en de GTI de brandstofpomp |
Beetje vetten wel doen ja, slijt t niet zo snel.
|
Quote:
Aha, meten is weten: regelbare 6 tot 12 Volt als het licht aan is, dashbardverlichting dus. Reserve of voor een radio ? Geen idee en het is ook niet zo belangrijk meer. ;) PS.: Grijs moest grijs-blauw zijn. |
Is die stekker niet voor je kachelpaneelverlichting?
Anders voor het handremlampje.. is ook een 2-pin stekkertje. |
Nee, die zitten er allebei op, en de lampjes werken.
|
Vraag: op de remvloeistofvuldop zit een connector met twee draden; waar dienen die voor ?
|
Quote:
Voor het niveau metertje van het tankje ;) Maar zover ik weet zit daar geen lampje voor in het dashboard Grtz, Ramon |
Ja, dat zou je denken... maar inderdaad zit er geen lampje of metertje ! Zoekplaatje.. ;)
|
Quote:
Anders draai je het dopje er eens af dan zakt de vlotter naar beneden en dan ff kijken of er ergens toetters en bellen af gaan ;) |
gaat er niet ergens het lampje van handrem branden dan? (standaard waarschuwingslampje voor de remmen).
|
Quote:
Hey kijk zover was ik nog niet maar dat zou inderdaad kunnen, ik zou zeggen draai het dopje er af en start de wagen zonder te remmen! Dan zie je het snel genoeg he, en kwaad kan het niet |
Ik heb er al wel in gekeken, en geprobeerd de bedrading te volgen, maar daar werd ik niet veel wijzer van. In verschillende schema's vind ik het ook niet terug. Even vragen leek me slimmer dan meteen dingen te gaan slopen of zelf experimenteren, maar dat gaat morgen dus toch maar gebeuren... ;)
|
Van alles geprobeerd, spanning en weerstand gemeten, geprobeerd draden te volgen: niets. Ik zag elders wel dat de GTI een of andere sensor in of bij dat tankje heeft, maar de CLD toch echt niet. Wie het weet mag het zeggen... ;)
|
Quote:
Ik heb een gti met ook een vlottertje met stekkertje er op, ik kan het dopje er eens afdraaien hoor en starten, eens kijken wat er gebeurd, maar dat kan jij toch net zo goed, je sloopt er niks mee! Maar ik heb nu ff andere problemen; zie mn topic over de temp meter :shake: Grtz, Ramon |
All times are GMT +1. The time now is 06:55. |