Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   M'n scheurijzer (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9762)

T-bo 25-02-2006 16:44

Hier nog enkele beeldjes:

Het passen van de velgen:

en nu we toch bezig waren ook ff een ander setje snel gepast:

Dit alles geeft het volgende als resultaat voor tijdens de winter:

Jaja, ik weet het. Hij moet lager! Dat zal in de nabije toekomst dan ook gebeuren...

bobby-digital 25-02-2006 18:21

netjes hoor, ziet er prima uit

René 26-02-2006 00:43

die audi wielen staan hem goed!

Moroder 26-02-2006 14:33

Idd die Audi-wielen staan erg goed onder die mooie auto van je! Wat voor Audi komt dat vanaf dan?? Audi met 4X100?? :s

T-bo 26-02-2006 18:22

Quote:
Originally Posted by Moroder
Idd die Audi-wielen staan erg goed onder die mooie auto van je! Wat voor Audi komt dat vanaf dan?? Audi met 4X100?? :s

De velgen komen van a4. Oorspronkelijk steek 5*112, deze boutgaten zijn dan dichtgelast en is de velg herboord naar steek 4*100.
Op deze foto zie je het wat duidelijker:

Moroder 27-02-2006 19:05

Ah zo :). Staat super in ieder geval :)!!

corrado-usa 27-02-2006 19:08

Staat mooi onder je golf !!!

RubenD 27-02-2006 19:15

Dat ziet er al goed uit man!

Arnaud 27-02-2006 19:17

Mooie auto, evenals de velgen, weer eens wat anders dan de A3's die je steeds vaker ziet.

T-bo 22-03-2006 18:07

Hier zijn we nog eens ff...

Na lang twijfelen welke velgen er voor de zomer op men wagen zouden komen ligt het besluit nu vast!
Ik heb ze net ge'ebayed :D

Buiten hier op het forum nog niet eerder gezien...
Welke zouden het zijn? :D

Eerst ff zeggen wat de andere mogelijkheden waren en zeggen jullie dan eens of ik een goede keuze heb gemaakt?

De eerste kanshebber:

7.5 x 16" Borbet Type weet ik niet, komen van een Abarth...

Deze vond ik wel vet dat de spaken er zo 'op' liggen, wilde ze dan wel netjes maken: Lekker gepolijst.

De 2de waren de deze:

7 x 15" Fondmetals

Zouden eveneens eens flink onder handen worden genomen!

De 3de de waren deze:
7x15" Zender Turbo 2

Nieuwe set, nog nooit gemonteerd geweest en ik kreeg het niet direct over men hard om dit wel te doen...

Na dit alles zijn het dus uiteindelijk deze hoepels geworden:

7.5 x 16" Borbet A

Zo dat was het!
Deze zullen het dus worden...zeg ik nu!?

Al de andere setjes mogen trouwens de deur uit.

Greetz

DeNB3rt 22-03-2006 19:28

hoeveel velgen hebje zo liggen? :D

hummer 22-03-2006 20:08

Zijn dat meerdelige Borbets A? .Als dat zo is zal ik er maar erg zuning op zijn volgens mij zijn er maar een paar setjes van gemaakt. Ik heb ze ooit een keer eerder gezien onder een oranje type 1 deze stond toen in gti tunning en design.Volgens mij komt toenmalige eigenaar van die type 1 ook weleens op dit forum.

Matheo 22-03-2006 20:18

hier op het forum zit ook een golf1 met zulke velgen ;) zal hem goed staan!

Jurgen Santana 22-03-2006 21:22

Ik had ze ook op Ebay zien staan ja, krijg elke dag een mailtje met alle Borbet's die op Ebay geplaatst worden.

Menace 22-03-2006 21:27

Mwah sorry dat ik ut zeg ma die borbet's vind ik dus echt 10x nix :(

Had dan die zender velgjes genomen, die heb IK dan nog weer nooit echt gezien zo..

T-bo 23-03-2006 00:05

Quote:
Originally Posted by hummer
Zijn dat meerdelige Borbets A? .Als dat zo is zal ik er maar erg zuning op zijn volgens mij zijn er maar een paar setjes van gemaakt. Ik heb ze ooit een keer eerder gezien onder een oranje type 1 deze stond toen in gti tunning en design.Volgens mij komt toenmalige eigenaar van die type 1 ook weleens op dit forum.

Inderdaad, ik weet dat je ze niet op elke hoek van de straat zal tegenkomen. Vind ik wel altijd leuk om zoiets te hebben :cool:
Iemand een idee hoe het zit met het aantal setjes die ervan zijn gemaakt?

Quote:
Originally Posted by DeNB3rt
hoeveel velgen hebje zo liggen? :D

Teveel, daarom gaan er nu enkele weg!
Beetje een fetisch...of laten we het houden op Ebay.de = Puur vergif!

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik had ze ook op Ebay zien staan ja, krijg elke dag een mailtje met alle Borbet's die op Ebay geplaatst worden.

Sooow, ik ook! :D

hummer 23-03-2006 17:07

Ik geloof dat in dat verslag van GTI tuning en Design stond dat er maar van 5 setjes van gemaakt zijn en dat deze alleen en Begie verkocht zijn.

T-bo 29-04-2006 11:23

Tijd voor een kleine update!

Heb men spacers geplaatst en het golfje nog wat naar beneden geschroefd.

Achteraan spacer van 20mm

Vooraan spacer van 15mm:

Tommy_cc_ 29-04-2006 14:04

hey heb je die fondmentals nog? ben wel geinteresseerd!

chris 29-04-2006 16:17

Quote:
Originally Posted by hummer
Ik geloof dat in dat verslag van GTI tuning en Design stond dat er maar van 5 setjes van gemaakt zijn en dat deze alleen en Begie verkocht zijn.

Dan moet je nog maar eens goed lezen....het aantal van 5 staat er niet hoor:D

Die oranje was van mij destijds,die auto is verkocht,maar die wielen heb ik gehouden,en zitten nu onder mn huidige GTI 1 G60...(heb de wielen bijna 11 jaar nu)

Zijn zeldzaam ja,afgelopen jaar heb ik toevallig 2 setjes op internet gezien,8x16 5x100 en de set van T-bo dan..

In het wild heb ik nog nooit een 2e set gezien,en ben op aardig wat meetings geweest de afgelopen 15 jaar.

All times are GMT +1. The time now is 19:57.