Quote:
ik ken die jonge waar die van is auto is kompleet nieuw gespoten en is in perfecte conditie zeker geen koopje grtn uut compas |
Quote:
Weet je de prijs? |
Prijs staat er niet op !!
|
Quote:
Ja dat zag ik ook maar dacht dat die vw hooligan het wist :) |
Quote:
Ik heb een keiharde originele nl 1.6gti....echt keihard. Staat nu klaar om gespoten te worden maar is misschien niet eens nodig. Niet aan gelast, geen roest nergens. Mist wel het interieur en alle lampen. Ik kan je foto's sturen....was geschorst vanaf 1996 en heeft 14 jaar in een garage gestaan omdat de goede man gestorven was. Mijn vraagprijs met blok en bak, en kabelboom enz. is 2500,- Hoor graag van je en kan je ongeveer 20 foto's sturen |
Quote:
Nee, want ik kwam op weg naar vw hooligan daar langs namelijk, haha :thumbup: |
Quote:
Oh ok nou ga vandaag is bellen :) |
Ben benieuwd naar de info (en de prijs)..
|
Quote:
Nou daar komt ie dan :) Het is er een uit 1984 1,8 gti vraagprijs 7000,- km stand 220.000 net een beurt gehad en riemen vervangen. En krijg straks foto`s |
Ok, ze zijn inderdaad niet goedkoop.
Maar als die helemaal fris is en je jaren probleemloos kunt rijden dan is het nog redelijk. Anders knal die foto's hier even neer straks. |
Quote:
Nee goedkoop is anders :D Ja als het echt helemaal goed zit is het zeker de moeite waard om er heen te gaan om te gaan kijken. Hoe plaats ik hier foto`s? ben niet zo goed met pc`s hahaha |
Mocht je interesse hebben in mijn 1.6gti hoor ik het graag...het hoogste bod op dit moment is 1700,-
Groeten pascal Quote:
|
Gooi hem nog een keer omhoog nog steeds niet de gti gevonden
|
|
Quote:
Heb er al op geboden en mailtje gestuurd maar nog niks gehoord |
Quote:
Net wezen kijken naar die golf en zag er op zich goed uit. Heb een bod gedaan maar we kwamen er niet uit nu ff kijken of we tot elkaar kunnen komen met de prijs. |
Nog niks gekocht dus weet je nog wat laat het me weten
|
wil je nog foto's van de blauwe die ik heb staan ben inmiddels een heel stuk verder. Zo ja stuur me even je mail adres via pm.....
als je het niks vind ook geen probleem hoor.... |
Quote:
Zal je ff me mail adres sturen :thumbup: Pfff vandaag naar het hoge noorden gereden voor een rode mk1 gti bijna gekocht gelukkig had ik een monteur bij me en die wees me op een roestplek(door en door) bij achter veren en remleiding was rot en de beste man wou niks van de prijs afhalen. Dus we zijn nog steeds opzoek :D |
Ja hoor nog steeds opzoek naar een mk1 gti en natuurlijk gti op kenteken.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:10. |