|
je g40 stond er ook super bij joey :thumbup:
|
Echt top meeting super gezellig en iedereen weer vol ideeën en gemotiveerd voor het nieuwe seizoen!
Alles top geregeld Speedsers op naar de volgende :) . |
Ben jammer genoeg dit jaar niet geweest ... ben erg benieuwd naar de foto's die er op deze dag genomen zijn! :)
|
Quote:
Dank je Arjan :) 15 april ben ik er wel bij heb er zin in ! |
Ondanks ik in m'n eentje erheen ben gegaan (m'n homie had een ontstoken knie) toch prima naar m'n zin gehad, lekker rond kunnen kijken en ouwehoeren :D
Het was weer prima geregeld, elk jaar weer beter. Zelfs enorme informatieborden langs de weg en oversteekhulp :thumbup: |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
uploading..
|
Was supergezellig, heerlijk bijgekletst met vele bekenden en wat een opkomst, eerste half uur al meer dan 350 auto's, geweldig.
Dikke pluim voor de organisatie, was allemaal toppiejoppie geregeld. :thumbup: |
Tering wat was die bultburger groot...!!
Mooie meet mensen.. Jammer dat mn bus er bij apeldoorn mee stopte.... |
Was wel een leuke meet! Foto's komen er zo aan :thumbup:
|
volgend jaar zeker erbij..
|
Treffen was top :thumbup:
|
top meeting erg gezellig veel bekenden gesproken.
en ook nog een prijsje gewonnen. :thumbup: |
Quote:
was weer een leuk dagje idd.erg gezellig altijd,topmeet. |
Quote:
Ja gespot en en gespoken . :D Wij rijden nu ook weer naar huis na een zeer druk ... En naar mijn idee ( zo ver je er wat van mee maakt als crew) zeer gezellig weekend Bedankt mensen was weer een goed begin van dit meeting jaar Op naar de volgende VW-Speed Meeting ..... |
was weer supergezellig! leuk weer bekenden te zien en te spreken! Superopkomst iedereen heeft er weer zin dit seizoen :P
|
Was een mooie meeting, beetje jammer dat je na 2uur nergens het terein meer op kon.
Verder gewoon top(Y) @joey_g40 toen je weg ging had ik nog een foto gemaakt van je auto, pm me maar even je e-mail krijg je hem binnenkort. Zie je 15april |
McFlurryTime!
auf nach Deutschland Hond of beer? VR6 Turbo als we goed hadden gezien.. Stylo Gigantische remblokken! :shock: Thomas.. :adore: DrLow Matthijs :tu: En de rest.. :lol: Heel leuk om te zien :mrgreen: |
vandaag ook naar deurningen gereden..
altijd een goed opgezet evenement..en een zeer goede opkomst.. ook best redelijk wat luchtkoelers.. :thumbup: veel mooie auto's gezien..en véél mensen gesproken!! ook nog een paar foto's gemaakt.. rest op FB: http://www.facebook.com/media/set/?...=3&l=4e013cb001 |
All times are GMT +1. The time now is 01:15. |