@ Jan-Jelle, zou heel graag dikke velgen met plattere banden willen. Maar het probleem is geld, met 5 dagen in de week naar school en soms eens een zaterdag werken in de supermarkt is het inkomen al vrij laag helaas!
|
Kleine update, heb de golf 2 voor spoiler er afgehaald en er een Gti spoiler opgezet
voor: Na: |
Nette Eener, velgrandje misschien nog in carrosseriekleur?
|
Mooie wagen idd
En miss een beetje laat maar.....Welkom |
Een van de redenen waarom ik Vag rij :D
Jong geleerd blijkt! Deze grap zou me nu de dag 230 euro kosten :tongue: En 18 jaar later nog steeds een Vag liefhebber! |
Waar komt dat spruitstuk af en loopt dat een beetje met 40 mm carb. ?
|
Quote:
Het spruitstuk is ooit een keer gemaakt door iemand uit de autocross.(verder weet ik er ook niet veel vanaf) Het project is voorlopig even gestopt, we hebben het geprobeerd maar hij wou maar niet lopen, schoot vuur uit en bleef niet langer dan 5 seconden lopen. Naar uren zoeken en puzzelen hebben we alles er weer afgehaald en aan de kant gelegd omdat het wel mn daily is en ik hem lopend nodig had. Binnenkort gaat het blok even uit elkaar, misschien ga ik het daarna wel weer proberen. (in theorie zou het moeten werken, maar praktijk is altijd anders!) |
Nieuwe kop
|
Wat een setje wielen en een grill al niet kunnen doen, :thumbup: loopt de motor al weer?
|
Quote:
Motor loopt inderdaad weer ja, loopt super soepel en netjes. Sta er elke keer nog steeds versteld van hoeveel pit(voor een 30+jaar oude auto) hij nu heeft als je het gaspedaal indrukt :) |
Mooi projectje, ziet er netjes uit met de nieuwe wielen ! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 13:56. |