![]() |
Nee slaglood had ik ook niet voor gekozen :screwy:
Edit: iemand nog 4 naafkapjes liggen, ze zijn nogal prijzig :screwy: |
Nog een mooi setje op de kop getikt;
![]() Eibach Pro-dampers met ABT Sportsline veren :thumbup: ![]() ![]() Alles met TÜV gutachten naturlich :D ![]() ![]() ![]() Rondom 30mm naar benee :D ![]() Hier staat heel klein "Bilstein" :D - Alles gloednieuw, in originele verpakking - Nooit gemonteerd geweest - Voor ongeveer 2/3e van de nieuwprijs :D - Komt uit overjarige magazijn voorraden :thumbup: - Die kerel had VEEL op voorraad, check MP of PM even voor 06 :thumbup: |
Fototjes gemaakt vandaag :D
Verlagingsset achter al ingebouwd :D |
notenhout-inleg vind ik wat minder, maar ik zou er lekker een dubbel-DIN DVD-player in doen! verlagingsset past precies...
|
Quote:
Ik denk er ook sterk over na om carbon wrap e.d. te gebruiken René, maar alles op z'n tijd, voorlopig staat ie nog even aan de zijlijn wegens andere prio's :thumbup: Dubbeldin komt er zeker, maar ik denk geen DVD...:D |
Velgendag!
![]() De Bugatti's weer in nieuwstaat! :thumbup: Nu nog naafdopjes en ventielen :rolleyes: ![]() En de Ibiza Fr's van me maat ook weer als nieuw :thumbup: |
Even in het zonnetje gezet;
![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe ventielen en naafdopjes nog, maar ya'll get the picture :D |
genoeg 'flakes', zie ik! [lekker voorjaarszonnetje ook]
|
Heerlijk zonnetje!
Ja voor poedercoating is het echt heel netjes geworden :thumbup: Ik ga weer lekker dat zonnetje in :D |
wow, wat zijn die dingen mooi geworden! Lekker veel metallic ook :D.
|
Vanavond nog een mk4 klusje.....
![]() Een 02K met een rammeltje :rolleyes: |
Ah oh, maar 1 klinknagel afgebroken?
Verder geen beschadigde tandwieltjes?. |
Nee oplettende eigenaar die hem gelijk stil zette toen ie het niet vertrouwde :thumbup:
|
haha,had er laatst nog 1 met een polo.....ja wegenwacht zei dat ie daar oud mee kon worden,maar nu rookt het heel erg onder de kap....differentieelhuis an 2en:D:D
|
Ja dat scheelt als je er optijd bij bent, nu is het mischien een klein bedrag om te repareren.
|
Altijd jammer als je;
![]() links besteld en rechts binnen krijgt :mad: |
ja, da ga nie passe.
Is dat een slotbout of ventiel? |
Quote:
Da's een slotbout voor de joekelunit :D |
Maar de juiste ventielen zijn al binnen :thumbup:
Vandaag even 650km op de klok gezet om een paar velgen te halen :D Maar tis de moeite waard geweest :thumbup: |
Iemand een idee hoe ik aan 56mm Porsche naafkappen kom? :D:D:D
Mille Miglia Porsche Turbo cup3's in 5x100 / 8,5x18" :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 23:18. |