Ik weet niet of je de GTD intercooler kappen nog hebt en of ik het al aan je had gevraagd, maar ik zoek die kappen nog, dus vroeg me af welke je hebt?
|
Ik wil mijn golf gaan "stealthen" en hiervoor ben ik naar 't één en ander op zoek. Is er van de aangeboden onderdelen nog iets over?
Ik zoek o.a.: zwarte hemel incl. toebehoren (is dit incl. de afdekkapjes bij kofferruimte voor de golf?) zwarte zonnekleppen (inclusief montagemateriaal?) zwarte vloerbedekking zacht gti dashboard originele gti (rood onder/zwart boven) achterlichten |
upje
graag pb |
upje de brock's zijn er ook nog steeds:P
|
niemand die die krengen wil kopen?? :P
|
up
|
Ik zoek nog wat klein spul voor een Golf II:
- pookrubber, - asbak, - radioafdekplaatje, - bevestigingsrubbers (of is dat plastic?) voor de deurhendels, - carterpan JP-blok (diesel!), - pookmechaniek (5 versn.). Wil jij eens kijken of je daar wat van hebt liggen ? |
Quote:
hallo erik ik zal van de week eens even kijken wat ik daar nog van heb liggen stuur je dan wel ff een pb |
nee die speakerkapjes heb ik niet meer maar bij elke fatsoenlijke automaterialenshop zijn ze nog wel te krijgen.
en de zonneklepjes worden het liefst verkocht met hemel en alles wat er bij hoort groeten kevin |
All times are GMT +1. The time now is 07:34. |