leuk project!succes verder,je zal het nodig hebben;)
|
Vandaag weer even bezig geweest, het motortje er even uitgehaald.
Zo kun je ook mooi zien waar hij een tik gehad heeft en toen ook het rechterneusje een beetje krom heeft getrokken in de kreukelzone van de hoofdbalken. :( hmmm maar even zien heo we dat weer doen. motor der aus :thumbup: Handig zon bovenloop kraan :D de 1500 JB tor (for sale) For sale Boem! :screwy: Buig Jammer Tot zo ver, eerst even lekker broodje shoarma naar binnen smikkelen :D Groeten! |
Die heeft wel een aardige smak gemaakt :) Succes met je project!
|
Dat is weer een bewijs van pruts en knommel.
Jammer dat je daar pas later bent achtergekomen. Dan waarschijnlijk ook teveel voor neer moeten leggen of viel dat mee. Succes met het opknappen, en in ere herstellen van deze prachtige klassieker. :thumbup: |
Succes!
|
Quote:
Wat jij bedoelt is denk ik de kleur Sepang Bronze, maar volgens mij is dat niet exact dezelfde kleur als op die golf. |
altijd kut als je achteraf achter (erge) schades komt van vorige eigenaren.
toch tof dat je deze mk1 weer een nieuw leven geeft :thumbup: |
Quote:
Ik denk dat hij deze bedoeld? http://www.autoblog.nl/image-galler...ift_2012_03.jpg edit: kreeg vannochtend een PM dat het van een golf V afkomt maar kan nergens deze kleurcode vinden of terugvinden op een golf V http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51110 |
Hee Jelle :) ,
eindelijk met de golf bezig :P De kleur die je bedoelt is die niet van een Porsche? |
leuk project, dit blijf ik zeker volgen.
Veel succes! |
Vandaag weer even wat gedaan, spatborden er af gehaald, rekmklauwen en nog wat remleidingen. Toch nog wat meer rotte plekjes tegengekomen.
Straks het hele zootje naar de straler en dan zien wel wel wat er van over blijft. Ook nog even begin gemaakt aan de draaibok voor de golf zodat ik hem straks van onder ook kaal kan halen. Spatbordjes weg Links Hoekjes, volgens mij alleen oppervlakkige roest. Daar moet wel een nieuw stukje in Rechts Ook alleen oppervlakkig Hier ook een nieuw stukje in Die was ook afgeschreven Iemand nog belang bij een deur? zitten nog wel goeie stukken bij (A) Nieuw(gebruikt) Frontje waarschijnlijk ook maar een andere voor zoeken Het nieuwe deurtje Nieuw achterpaneel en de bokken Dat was em weer voor dit weekend |
:eek: daar gaat nog wel wat werk in zitten,
Heel veel succes, je hebt iig een ruige kleur voor je golf uitgezocht |
Vandaag bokje klaargemaakt.
|
Mooi project! Genoeg te doen ;) blijven oude dingen. Ik heb in die van mij toen ook een ander front in gelast. Is goed te doen. Succes met je project ;)
|
Project is gestopt ivm tegenslag en andere tijd en geld vretende hobby.
Alles is te koop dus als je wat nodig hebt zeg het maar! |
All times are GMT +1. The time now is 18:15. |