92 ipv 94?
Quote:
Is een samenloop van omstandigheden............... ik kocht een 1835 in onderdelen en van het een kwam het ander!!!! wbx krukas had ik nog liggen :D dacht ik als ik die er nou eens in doe :p en de zuigers/cilinders van de gekochte 1835 zijn nieuw!!! dus toch maar gebruiken en 2030cc is nie slecht....................... Greetz mycha |
Jip ben er zekerrrrrrrrrrrrrrrr
Quote:
Ja ja gas geven sleutellen........ :biggrin: |
Kachel?
Quote:
Apk is een makkie.......... Winter = standkachel!!! heb er een van een 181 kijken of da past??? |
Hide-out
Quote:
Ja cool he hide-out type3!! dit is de 2e uitlaat die hij zo heeft gemaakt? de andere heeft onder de rode notch gezeten van Brian Burrows. Milimeterwerk? dat zal blijken..........zondag gaat de krukas in het karter en gaat het karter dicht :p dan nog ff compressie bepalen en dan +/- eind april koppen er op, cilinderbeplating aanpassen en stralen en afbouwen. greetz mycha |
Super mooi ding, ik zal vanavond eens gaan kijken.
ligt hij bij Ron?? |
Ik heb hem gisteren even staan bekijken, dit is echt hoog kwaliteit spul.
|
Quote:
Cool, heb je daar nog foto's van ?? :D Hoop dat de uitlaat een beetje past ! Weet dat bij een kever de hide out heel krap zit, en dat je vrij snel met bredere banden klem loopt op de banden :mad: Ben druk bezig met 17" onder de kever (als ik ze kan vinden.....setje dat ik op het oog had was net verkocht) als ik een setje heb zal ik ook een andere uitlaat moeten monteren :o |
hee volksaddiction je kunt mijn zwarte cup 2 velgen wel kopen!
|
Quote:
naaaah, staat niet onder de keef ben ik bang :( ga echt proberen boxter turbo's te scoren !! Kwam vandeweek een set tegen, maar die was zo goedkoop dat ze al weer verkocht waren :mad: |
denk dat dat echt fantastisch gaat staan hoor leon die cups2 :D
|
Cup 2's staan best mooi onder een kever Leon, heb ze wel gezien. Kan best :D
|
Quote:
hehehehe, snap ik ;) Eerst maar eens "een setje" woor wêhnag zien te vinden ;) |
Quote:
weet niet...........zwarte velgen onder mijn auto ?! Iemand goed met fotosjop ?? ;) |
Dzjees... jij blijft ook bezig met je kevertje, hoeveel velgen heb je daar nu al wel niet onder gehad, 4 inmiddels toch? 16" cups, babyfuchs, fuchs enneuh?
|
Quote:
Leuk man, beetje velgen wisselen........... ;) Maar er is een verklaring voor hoor ! -Babyfuchsen waren van Miss M., dus die kwamen onder de fastback toen die klaar was. -16" cups was een tijdelijke oplossing, omdat ik geen fuchsen kon vinden/betalen, op het moment dat de babyfuchsen er onderuit gingen -Fuchsen uiteindelijk kunnen kopen voor weinig bij mijn lokale APK station. En nu wil ik 17" :D En er zullen ook nog wel eens gepolijste cookies onder komen, als ik de kubel ff op fuchsen wil hebben, LOL |
Quote:
Wat kost zoiets nou, ik wil ook graag een mooie pijp onder variant maar ik heb geen idee van de prijs van zoiets.. :confused: |
Quote:
Ik heb je ff een mailtje gestuurd, greetz mycha |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |