sup net golfje , zeker met deze history zuinig op zijn ;)
|
misschien na het polijsten met blanke lak overspuiten, dit maakt de glans net iets matter en oogt iets meer origineel / iets minder bling pimp mij ride!
|
Met blanke lak worden ze wel matter maar de kleur blijft dan wel zo.. en het is me net te donker icm met de zilvergrijze koetskleur.
Heb het idee ze toch maar zilvergrijs te spuiten. Randje van de velg dan wel gepolijst laten en de 'hapjes' ook de originele kleur laten. |
Prachtig ding , dus zeer goed koesteren!!
Ikzelf heb het meer voor verlaging en ander ssort velgjes maar in deze superstaat weet ik het zeer zeker ook te apricieéren!! :thumbup: |
Dank je! Deze velgen zijn lekker OEM.. daar ging het me om.
Twijfel enorm om ze te spuiten, ze zijn zowat schadevrij. Misschien eens kijken of iemand een fotosoepje kan maken.. Iets van 30mm verlagen zou hem goed staan idd.. is iets voor later! |
mooie golf en de velgen staan super, zou ze lekker zo laten!
|
|
staan goed die estorils :thumbup: knap wagentje zo!
|
Dank je!
|
Mooie auto, met een bijzonder verhaal! Mocht je die mooie reflectorplaat ooit verkopen, stuur dan mij een berichtje, ik zoek zo'n ding, maar er is eigenlijk niet meer aan te komen...dus mocht je ooit de plaat weg willen doen, houd ik me aanbevolen! :thumbup:
|
|
GTi-grille is een leuke toevoeging! :thumbup:
|
|
Netjes !!
|
Ga je hem ook nog verlagen??
|
Ziet er keurig uit!
|
Ziet er goed uit idd :thumbup:
|
Dank voor de reacties!
Quote:
Ja maar niet heel veel. Heb reeds een setje Eibach verlagingsveren liggen, moet alleen nog nieuwe dempers bestellen. |
Zo, hoog tijd voor een update! :thumbup:
Inmiddels staat er ruim 90.000km op de teller en is er weer behoorlijk wat veranderd aan de Golf. Naast een grote beurt zijn er nieuwe schokdempers onder gekomen met -20mm Eibach veren. Bij de APK (met steekproef!) enkel een opmerking over de mooie lage Co waarde. Op de voorruit na zijn alle ramen vervangen voor origineel VW getint glas. Alle deukjes zijn dmv restylen eruit gehaald en kleine opkomende roestplekjes zijn aangepakt. Onder de Votex achterspoiler en bij de naden van het achterschort zat wat roest dus zijn er ook wat delen opnieuw gespoten. Volgende stap is de auto goed polijsten. En een km teller vinden die geen ratel heeft, en een carkit inbouwen, en een getinte voorruit, en, en en... :screwy: Eerst maar foto´s gemaakt : |
All times are GMT +1. The time now is 07:46. |