Quote:
ben het niet vaak met je eens misha maar hier sluit ik me helemaal bij aan ;) |
Als het gaat om het gebruik van de foto's waarom begin je daar dan niet in de startpost over?
Daar schijn je er namelijk geen problemen mee te hebben en prijs je de advertentie zelfs aan. |
Ik vind het een veschil als je bij 1 advertentie 2 foto's gebruikt, of dat je 3 advertenties plaatst met allemaal pics van mij en zelfs bij 1 advertentie gewoon mijn tekst 1 op 1 kopieert .. Ik ben echt niet zo'n zeurpiet wat dit betreft maar ik vind dit wel erg overdreven..
|
Ik zou me er niet zo druk over maken Misha, zie het eerder als een compliment dat jouw foto's gebuikt worden.
Immers staat je naam er overal nog gewoon bij. Goed : Ik zeg einde discussie en wens iedereen een fijn weekend. Groeten. |
Vind het maar raar dat hij deze dikke auto in onderdelen verkoopt :screwy:
auto was af in mijn ogen |
ach ja.. achter de pc grote praat..
slechte reclame is ook reclame. en newbie? lid sinds 2004 ;) alleen post ik nooit wat :) en misha.. als je problemen hebt met de foto's kan je dat ook gewoon ff mailen of smsen.. we gaan niet op deze manier met elkaar om. beetje jammer... achter de pc is het veilig he... |
Waar kan een mens zich druk om maken...
Zie het als een compliment dat je foto's worden gebruikt, je naam staat er toch nog onder? |
Quote:
jij gebruikt ongevraagd mijn foto's en dan moet ik achteraf jou sms'en om te zeggen dat het oké is? Beetje omgekeerde wereld lijkt me.. als jij m'n foto's wil gebruiken voor advertenties of om wat voor redenen dan ook, stuur jij mij een sms met de vraag of dat oke is.. niet andersom. Ik krijg zovaak berichten van mensen die mijn pics op blogs en dergelijke willen plaatsen, ik heb nog nooit nee gezegd (want dat is inderdaad een compliment). Maar precies wat je zelf zegt.. 'we gaan niet op deze manier met elkaar om'. |
ach ja.. je kan je ook overal druk om maken...
je hebt ze overal online staan... en je naam staat eronder dus geen poot om op te staan.. goed weekend.. |
Heb jij geen poot om op te staan?!
Quote:
|
Van ruilen komt huilen ;)
|
Valt mee Joost, ik heb tot op heden geen spijt. Maar het gaat om de manier waarop er nu wordt gehandeld, letterlijk en figuurlijk.
|
kansloos dit
wie gooit hem dicht :screwy: |
Quote:
ik niet, want ik ben geen Moderator... |
Op een of andere manier zien die stoelen er niet uit.
|
Quote:
Quote:
nou ik doe een 1e poging :D |
laten we het gezellig houden hier.
en de heren het via pm laten uitvechten slotje aub mvg sjaak |
Quote:
Waarom denk je dat dit topic geopend is? :D |
ik snap niet dat je je zo druk maakt omwille van paar foto's
als je dat niet wil, zet dan ook maar niets online bij veel sites geef je toestemming voor het gebruik van je foto's op het moment dat je ze erop zwiert |
waar mensen zich soms ook druk over maken ..............t is weer wintertijd , zeker te koud in de schuur heren :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:45. |