Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   25 jahre Recaro (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93280)

jetta mk1 '82 09-12-2011 23:09

Quote:
Originally Posted by Misha
Je mist het punt, het doet er niet toe wat er op de foto's staat, maar dat je ongevraagd foto's van iemand anders gebruikt. Als ik wil dan maak ik er een melding van en dan wordt je wss van heel marktplaats afgemieterd.. Als je zelfs te lui bent om zelf een advertentie te maken is het minste wat je kan doen even vragen of je mijn foto's mag gebruiken..

ben het niet vaak met je eens misha maar hier sluit ik me helemaal bij aan ;)

J-9A-N 09-12-2011 23:12

Als het gaat om het gebruik van de foto's waarom begin je daar dan niet in de startpost over?
Daar schijn je er namelijk geen problemen mee te hebben en prijs je de advertentie zelfs aan.

Misha 09-12-2011 23:31

Ik vind het een veschil als je bij 1 advertentie 2 foto's gebruikt, of dat je 3 advertenties plaatst met allemaal pics van mij en zelfs bij 1 advertentie gewoon mijn tekst 1 op 1 kopieert .. Ik ben echt niet zo'n zeurpiet wat dit betreft maar ik vind dit wel erg overdreven..

J-9A-N 09-12-2011 23:40

Ik zou me er niet zo druk over maken Misha, zie het eerder als een compliment dat jouw foto's gebuikt worden.
Immers staat je naam er overal nog gewoon bij.

Goed : Ik zeg einde discussie en wens iedereen een fijn weekend.

Groeten.

de clown 10-12-2011 02:31

Vind het maar raar dat hij deze dikke auto in onderdelen verkoopt :screwy:

auto was af in mijn ogen

Mark 10-12-2011 09:17

ach ja.. achter de pc grote praat..
slechte reclame is ook reclame.

en newbie? lid sinds 2004 ;)
alleen post ik nooit wat :)

en misha.. als je problemen hebt met de foto's kan je dat ook gewoon ff mailen of smsen.. we gaan niet op deze manier met elkaar om.
beetje jammer... achter de pc is het veilig he...

DUB 10-12-2011 11:13

Waar kan een mens zich druk om maken...

Zie het als een compliment dat je foto's worden gebruikt, je naam staat er toch nog onder?

Misha 10-12-2011 11:56

Quote:
Originally Posted by Mark
en misha.. als je problemen hebt met de foto's kan je dat ook gewoon ff mailen of smsen.. we gaan niet op deze manier met elkaar om.
beetje jammer... achter de pc is het veilig he...
:screwy:

jij gebruikt ongevraagd mijn foto's en dan moet ik achteraf jou sms'en om te zeggen dat het oké is? Beetje omgekeerde wereld lijkt me.. als jij m'n foto's wil gebruiken voor advertenties of om wat voor redenen dan ook, stuur jij mij een sms met de vraag of dat oke is.. niet andersom. Ik krijg zovaak berichten van mensen die mijn pics op blogs en dergelijke willen plaatsen, ik heb nog nooit nee gezegd (want dat is inderdaad een compliment). Maar precies wat je zelf zegt.. 'we gaan niet op deze manier met elkaar om'.

Mark 10-12-2011 14:33

ach ja.. je kan je ook overal druk om maken...
je hebt ze overal online staan... en je naam staat eronder
dus geen poot om op te staan..

goed weekend..

Rick 10-12-2011 14:39

Heb jij geen poot om op te staan?!

Quote:
Wie auteursrecht heeft op een werk beschikt over twee exclusieve rechten: het alleenrecht om het beschermde werk openbaar te maken en het alleenrecht om het te verveelvoudigen. Dat betekent dus dat ieder ander dan de auteursrechthebbende niet zomaar op eigen houtje het beschermde werk mag gaan openbaar maken en/of verveelvoudigen. Daarvoor is - in beginsel - de voorafgaande toestemming van de auteursrechthebbende nodig. Die heeft immers als enige de auteursrechtelijke zeggenschap over het werk.

joostvw 10-12-2011 14:47

Van ruilen komt huilen ;)

Misha 10-12-2011 15:06

Valt mee Joost, ik heb tot op heden geen spijt. Maar het gaat om de manier waarop er nu wordt gehandeld, letterlijk en figuurlijk.

tdiwolf 10-12-2011 17:40

kansloos dit

wie gooit hem dicht :screwy:

Jan-Jelle 10-12-2011 17:58

Quote:
Originally Posted by tdiwolf
kansloos dit

ik niet, want ik ben geen Moderator...

Mk1driver 10-12-2011 21:54

Op een of andere manier zien die stoelen er niet uit.

HannoverEdition 10-12-2011 22:00

Quote:
Originally Posted by tdiwolf
kansloos dit

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
ik niet, want ik ben geen Moderator...

nou ik doe een 1e poging :D

Sjaak_73 10-12-2011 22:21

laten we het gezellig houden hier.

en de heren het via pm laten uitvechten

slotje aub

mvg sjaak

Rinus66 11-12-2011 03:57

Quote:
Originally Posted by DUB
Waar kan een mens zich druk om maken...

Zie het als een compliment dat je foto's worden gebruikt, je naam staat er toch nog onder?

Waarom denk je dat dit topic geopend is? :D

golf16v 11-12-2011 09:54

ik snap niet dat je je zo druk maakt omwille van paar foto's

als je dat niet wil, zet dan ook maar niets online

bij veel sites geef je toestemming voor het gebruik van je foto's op het moment dat je ze erop zwiert

jettaracing 11-12-2011 09:58

waar mensen zich soms ook druk over maken ..............t is weer wintertijd , zeker te koud in de schuur heren :D

All times are GMT +1. The time now is 23:45.