Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wielen en banden (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   welke kit tussen bbs-rand en hart (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9266)

alextromp55 02-04-2005 08:53

zijn we het met ze alle eens dat als je gewoon een kwalitatief goede kit neem dat het wel goed komt?

vwbullit 23-12-2005 17:34

Quote:
Originally Posted by Richard
in sikaflex heb je ook weer 12 verschillende soorten..ik kan het weten..ben de sikaflexman..
:D

hee richard wel een late reply maar hoezoe ben jij de sikaflex man>?
Doe jij in kitten of zo??

Richard 23-12-2005 20:23

nee raad al sinds mensenheugenis aan op vw fora dat mensen sikaflex moeten gebruiken..enkel niemand [ buiten de bootjesmensen] kent het..
dus werd ik altijd gekscherend de sikaflexman genoemd..[ omdat ik de nr van sikaflex bijna allemaal wist]

polijster kees 23-12-2005 21:06

wij gebruiken in de boten alleen maar sikaflex kit
en geen enkel ander spul

Moroder 23-12-2005 23:02

Quote:
nee raad al sinds mensenheugenis aan op vw fora dat mensen sikaflex moeten gebruiken..enkel niemand [ buiten de bootjesmensen] kent het..

Ik ken et wel, maar heb et ook verkocht op me werk. Alleen is het redelijk prijzig waardoor mensen er vanaf zien. Men heeft liever een goedkopere kit, mja dat merken ze later wel... :D

Richard 23-12-2005 23:11

gebruik het al vanaf mijn 3rde jaar... zodiacje maken..:D

alextromp55 24-12-2005 13:09

velgen zijn klaar en ik rij er al weer meer dan een half jaar op. Met de kit geen problemen, maar na 2 weken rijden stond er 1 band leeg. In eerste instantie denk je natuurlijk aan de kit, maar dit was een grote spijker. vorige week stond de zelfde weer leeg, maar er zat geen spijker in. Was dit keer het ventiel..... Voor wie de velgen nog even wil zien: www.vwforum.nl/ftopict-34025.html

vwbullit 25-12-2005 03:16

Quote:
dus werd ik altijd gekscherend de sikaflexman genoemd..[ omdat ik de nr van sikaflex bijna allemaal wist]

AHAA vandaar,
Ja ik ken ook de soorten van sika.
Ook van de andere kitten.
Was even nieuwschierig.

Maar volgens jou ries is sika beter dan hybrifix?

Goeie tip dan.
Lijmt die sika dan ook want de hybri is echt een lijmbeest.

Michel B4 25-12-2005 09:31

buiten de boten mensen kennen glaszetters/schilders ook wel sikaflex hoor ;)

Arnaud 24-03-2006 21:29

Alextromp55: ik begrijp dat jij de Kelfort-kit hebt gebruikt? Dan is dat evt. dus ook een goede optie.

millie 24-03-2006 22:10

Klopt,ik heb als scheeptimmerman gewerkt,die rommel is ontdenkbaar in de scheeptimmerij.

Het is alle J..........duur maar verschrikkelijk sterk.;)

Reaper Kustoms 25-03-2006 11:48

dampt dat zuur er niet gewoon uit dan?

berendd 25-03-2006 12:53

nee dat zuur dampt er niet uit..

zuur-->alu

kan je zelf wel bedenken dat dat niet goed gaat..

stijnex16v 25-03-2006 19:53

en ik ken sikaplex ook want staan 2 tubes hier inde garage is echt super spul
(bv kitten van randen op vwtjes hihi)

All times are GMT +1. The time now is 22:38.