Quote:
haha zoals beloofd: vanmiddag zal ik nog even de bumpers even invetten :tongue: en nog even wat foto's maken en showen xD |
Goed bezig gio!
|
Quote:
Thnx :D |
Net fff bumpstops gehaald. Wie kan me vertellen How to die m monteren?
|
Hey, leuk project! jammer dat de vorige is overleden maar al snel weer vergeten denk ik zo :thumbup:
bumpstops is afhankelijk, je hebt klikkers die je er vanaf de zijkant op drukt en ringen die je gebruikt om over de zuigerstang van je schokbreker te monteren (dan moeten ze er dus onder vandaan). ps als je die gti plaatjes swapt moet je motor ook hè :D |
Hey ja idd..
Dankjewel. Heb die gene die je er in drukt, maar waar druk ik ze tussen? Boven midden of onderaan de veer of bij de hulp veer? |
Quote:
maakt niet echt uit, als ze maar aan die zuigerstang zitten. als je toch op je bumpstops gaat rijden dan schuiven ze wel naar de goede plek toe. |
Quote:
okee had De Pul ook nog ff gebeld maar heb dus van die blokjes.. dus kga vandaag ff terug ermee. :redface: |
|
Ziet er heel netjes uit voor een rooie...misschien een ideetje om er een brede 16V lip onder te hangen? ;)
|
Quote:
hey dankjewel, idd alleen is ie op sommige puntjes net iets te vaak gepoetst.. komt ook wel weer goed. ja is een goed idee ik moet sws even kijken wat ik met de voorbumper ga doen allemaal, tis een jetta bumper (dus zonder mistlampen, maar is makkelijk gaten voor te zagen) ik zal even rond kijken ervoor en ff passen. :thumbup: |
Je moet nog ff die gti plaatjes plakke swa
|
gisteren CV ingebouwd thx to Joost, was eigelijk best simpel ^^
|
Nieuwe velgjes ^^
t zijn artec velgen 7j 4x100 met nieuwe banden en echt er zit nog geen krasje op :D is nog geen km mee gereden, alleen is 15'' met dit formaat banden te groot voor mij dus even kijken of de set weg gaat of alleen de banden of niks ^^ (alles is te koop, PM maar) |
Hier zijn verkoop topics voor toch haha nice gio ik zeg ruilen voor 2 subs
|
Quote:
Jaap haakt een beetje af.. maar ik probeer nog wat ^^ haha ja is zo maar ze zijn officeel nog nie te koop |
Code:
hmmm html in forum posts werkt dus nie haha |
Quote:
dus dat wordt binnenkort als ik niet stil kom te staan een baktransplantatie uitvoeren. ik merkte tijdens het rijden dat wanneer ik naar links stuurde en gas gaf dat er iets vast/aan loopt, ook stuurt de mk2 erg soepel nu! veeeel soepeler dan eerst waar ik wel blij mee ben maar niet vertrouw, ook soms maakt hij een raar bij geluid alsof er iets aanloopt. en dit allemaal in 1,5 week.. eerst zelf gekeken maar kon niks vinden vandaar de afspraak met de rijwielen doktor. Quote:
|
versnellingsbak kapot gedraaid, vandaag andere eronder gezet en loopt en schakelt weer als nieuw!
|
Jetta frontje proberen, heb nu 3 setjes :D alleen nog ff nieuw grilletje ervoor halen en de metalen lip spuiten in kleur
|
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |