Quote:
Stond in eerste instantie op een parkeerplaats 10 min. lopen van het evenementen terrein af........en daar stond ook de tigraclub :) Had geen zin om te lopen en ben toch maar doorgereden, mocht toch nog met mijn auto (kevertje) het terrein op, omdat ik "wat moet ophalen" :rolleyes: :p (achteraf een domme zet......zat een drempel van 5 cm hoog waar ze "dat plastic" niet van af kregen :( Duurde 5 minuten per auto om het terrein af te komen.....LOL) |
Hier ook een hoop foto's http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=13551
(en een leuk verhaal van de organisatie :D) http://www.cleaned.be/forum/index.p...ndpost&p=239924 |
Quote:
je mag best zeggen dat je een tigra wel fijn vind! is toch een forum hier waar ieders mening gerespecteerd wordt? ;) |
Leon, wil jij voortaan lekker bij een VW-club gaan staan!! Blijft deze ellende mij tenminste bespaard :)
Niet dat ik iets tegen opel heb. Deze stond er ook en kan ik zeker waarderen!: |
AR IE ES PIE IE SIE TIE!!!
|
Quote:
|
Quote:
Whahahaha zoals ik al eerder zei: **In tegenstelling tot mattheo heb ik nog wat "andere plaatjes" geschoten !** LOL :biggrin: Wilde jullie dit niet onthouden.....anders denken jullie straks dat er echt alleen maar VW-tjes stonden :rolleyes: |
vwala :D was nogal een zoektoch voor ik volksaddiction vond hehe stomme gsm had plots geen belwaarde meer :o |
Quote:
Was idd blij dat je vertelde dat je een zwarte golf IV op steelies had, met een leren interieur, anders had ik je nooit gevonden ! Nog bedankt voor de koplampen, ben er zeer wijs mee :cool: :) |
Quote:
volgens mij kwam jij net bij blom aanrijden toen ik weg ging.. stond te wachten om de weg op te draaien. donkergroene gti. |
Ben vorige keer geweest, toen stond er een gast met een Kadett 1.3 een partij te gassen.... om je dood te lachen! :mad:
Helaas geen tijd gisteren, tis verdomme om de hoek. :frown: |
Quote:
hmmmmmmm, Jouw auto is me niet opgevallen.........reed daar ZO veel :eek: Kwam rond een uur of 14.00 aan daarzo, klopt dat ? Ik reed in mijn zilverblauwe kever met roofracktuning :) (kennen ze daar niet...LOL) |
Quote:
ja klopt wel ongeveer. mijn auto valt ook niet zo op tussen al dat polyester geweld :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:08. |