Merci voor de goeie comments mannen!
Ja de vooras,die is te vervangen na een tijdje,en voor de rest raak ik amper :) Als het echt te grellig is,dan rijd ik om ipv extreem te schuren.Het is nog steeds 40jaar oud eh ;) |
Juist lekker hoor zon Ghia;)
|
Thanks man!
Enkele herfstpics gemaakt: En zelf een filmpje van de Karmann ineen geboxt: http://vimeo.com/31334760 Grtz |
Gave Karmann. Mooie kleur ook. Laat die foto's komen.
|
THanks!
Binnekort eens onderhoudje geven,en bougies ook vervangen... Ondertussen zijn mijn wieltjes gearriveerd,danku Sinterklaas! 4.5x15 5.5x15 Verchroomd 356 staal in 5x205 |
Nu gaat die nog beter uitzien ! laatst gezien op de meet in Geel :thumbup:
|
Gaaf ding hoor !! En die kleur ook !!
|
Jep,de Meet in Geel heb ik mee georganiseerd ;)
Thanks! Ale,rap tussen het werk tussendoor de wieltjes eens eronder gelepeld :) Enkel welke dop weet ik nog niet. -Wit -Gepolijst -Matzwart -Carro kleur -... EN white walls of niet... Enkele pics |
Verschrikkelijk mooie auto, maar wat zonde van de mega verlaging!
|
Dikke LuchtKoeler...! Jonguh.. :thumbup:
|
Een karmann op ori hoogte vind ik maar niets :)
En zo laagt ligt hij niet... Zonder doppen?no thanks... Ze steken eronder,maar vind het niet echt men ding zo... Heb dan nog een photoshopke gemaakt hoe ik ze ga doen :) Vooraan 4.5x15 ET25 met 135/70/15 Achteraan 5.5x15 ET15 met 155SR15 Ik zou eigenlijk een platter bandje willen achteraan omdat hij met doorveren soms raakt,en hij ook wat hoger ligt... Maar die 155/SR/15,hoeveel is die 'SR',65hoogte? Als iemand nog 2 lagere bandjes heeft liggen als die 155/SR15,let me know ;) Grtz |
Ik zou voor het fotoshopke gaan ziet er veeeeeel beter uit. :thumbup:
|
Vond je vorige velgen beter staan dan die chrome '356' velgen...
Verder een dikke auto :) |
Zou zelf voor dit setje gaan, als ik mocht kiezen dan he.. :D |
Mijn vorig staal was in te slechte staat,doppen lostte constant,slecht gelakt,deuken in enz enz...
Breder bandje gaat echt niet,check dit maar ;) Kzou dan nen 155/70 of 75 moeten hebben,da zou ideaal zijn... Als iemand er heeft liggen,let me know! Momenteel twijfel ik tussen 3 combo's: Zonder deksels(voorlopig mijn voorkeur) Gepolijste deksels Witte deksels met logo in carro kleur Dilemma dilemma... Als iemand 2 bandjes 155/75 of 155/70 of iets in de buurt heeft liggen(niet breder!) laat maar weten ;) Grtz Nicolas |
Die eerste zonder de doppen! :cool:
|
nice pica's...
|
Thanks mannen!
Chrome staal mag weg bij een goed bod.Karmann kwam te hoog te liggen... Staat nu terug op het oude setje :) |
No.: 1.
|
goed om te horen dat die terug op het oude setje staat.. echt een mooie wagen :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 11:10. |