![]() |
Quote:
Hij is ook net zo snel als hij er uitziet :D |
Nu de bestuurder nog :D
|
Hoe zit dat eigenlijk met leasebakken, ik krijg binnenkort ook een leasebak en vraag me af hoe dat nou zit met het veranderen van zooi... verlagen en velgies is eigenlijk het belangrijkste. Kan iemand me dat wat uitleggen?
|
Quote:
In ieder geval in overleg doen met je lease maatschappij, en de meeste werken niet mee, mits de velgen/verlaging bij aanschaf worden meebesteld.... Achteraf word eigenlijk niet echt snel gedaan. Lease kosten kunnen namelijk ook onderhoud bevatten -> andere , duurdere banden, zijn niet in het budget meegenomen..... Maar ik zou zeggen, probeer het bij aanschaf van de lease wagen, dus dat het word opgenomen in het lease contract..... |
Hmm, ok, maar eens even kijken hoe het zal komen... en uiteraard óf er een type V komt :D
|
He Rex ouwe herdershond, laat je handjes eens wapperen.....!!!!!!
|
IUnmiddels is het 11-11 en we zijn gestart op 27-4 met de vraag of dennis foto's kon maken.
Weken ?????????????? Ik zit nu al op maanden, wellicht staat hij al op de 200.000 km en dan heeft meneer VW Leusden een keer tijd. :chair: |
united grey dat is toch die kleur grijs met dat kleine beetje goud effect??
SUPER mooie kleur |
Quote:
Je heb zelf een camera en de mijne is tijdens de wintersport komen te overlijden ;) oftwel... jij ziet dat ding iedere dag, u stuurt erin dus ff een foto schieten ken je wel ff tussendoor doen :) :woowoo: :chair: |
@ VW Bullit
Volgens mij zit er geen goud effect in, het is een beetje vergelijkbaar met schaduwgrijs van Seat. @ vwleusden, jammer weer. Beloven wat maar doen ............. |
Ik denk dat de Lease termijn al verstreken is en hij alweer een ander heeft :)
|
gaaf ding man.een maat van me heeft er ook 1.hij rijdt er al een jaar in,en is dik tevreden.dat ding zit helemaal vol met opties,leer,xenon,climatecontrol,en ook zo'n automaat.en je kan lullen wat je wil,maar zeker met zo'n automaat is ie bloedsnel. :eek:
|
@ MIVW, ik zie dat je dennis al langer kent :)
|
Quote:
kleine correctie, het is één versnellingsbak met 2 koppelingen, een gewone handbak die automatisch wordt geschakeld en wel heel snel in Duitsland noemen ze het Das Schumi Getriebe :D Huibert |
Whahaha LOL @ Cabrio-Addict: Das Schumi Getriebe :D:D:D
|
Quote:
Zit net ff terug te lezen maar er staat nergens dat ik persoonlijk foto's zou maken :chair: ik zou ze er wel op kunnen zetten :woowoo: maar dan moet je ze gewoon ff maken... mijn camera maakt momenteel alleen nog maar ruk kwaliteit foto's. |
Bla., Bla Dennis. Als je geen zin hebt dan moet je het gewoon niet doen, maar dan moet je het wel ff zegen. Hoest de stand van zaken met je kering.???????
|
niet de rollen om gaan draaien ;) die 16V staat voorlopig prima zo... geen ruk zin aan.
|
Denk eraan dat je de juiste stekkers en antenne adapters hebt, anders kun je nog niet verder, op een duitse site golf v sound geloof ik en op show your sound staan aanweizigingen voor het leggen van de stroomkabel door het schutbord * moet aan bijrijderskant, makkelijk te doen na demontage van dashbordkastje. Stekker had aparte naam, weten ze bij de dealer wel p......stekker.
Succes met de auto, hoop dat je er meer plezier van hebt als ik, want ik vind het niet de beste golf die ik heb bereden *trendline sdi afgezien dat een fiets nog sneller is , rammeld alles en is er naar mijn idee erg veel kunststof gebruikt. Maar ja destijds ongezien besteld, wou eerst zijn met type V. |
Bedoelde dus can bus, ik ben voor het eerst op dit forum, zit normaal op vwforum, maar die ligt er erg vaak uit tegenwoordig, ik lees en begin te reageren, nou zie ik pas de datum, die radio, zit er natuurlijk al lang en breed in.
greetz |
All times are GMT +1. The time now is 02:04. |