Quote:
idd dit soort berichten :thumbup: |
Ik vindt het een slecht idee om geld voor advertenties te vragen. Allereerst noemt iedereen hier altijd ''ik vind het hier een soort marktplaats worden'' en ''ik vindt het onzin dat je op marktplaats voor een advertentie moet betalen'', door geld te vragen gaan we juist de marktplaats kant op.
Ten tweede is adverteren vanaf een bepaald aantal posts simpelweg een veel beter plan. Ten derde geeft het zo'n rompslomp om zo'n betaalsysteem aan het forum te koppelen denk ik...? |
het verandere van een naam op het board is idd een fluitje van een cent..
hoe ga je de betaling van topics eventuele adminstratie etc net zo makkelijk houden.. vind de optie van pul eigenlijk ook wel een goede zet van de bijvoorbeeld 100 dagen inplaats van 100 post |
Quote:
Omdat je dan met een extern betaalsysteem moet gaan werken. Die koppeling brengt (denk ik) een hoop rompslomp met zich mee. 1 Voordeel van het betalen voor advertenties is dat je er ook gelijk een webwinkel aan kunt koppelen, dan kunnen leden gemakkelijker goodies bestellen... |
Moeten we de regels wel gaan aanscherpen?! Is dit iets wat we echt willen.
Het enige argument wat voorbij komt is dat Newbies advertenties plaatsen. Maar wat is daar nu echt mis mee. Geen spam in de topics, geen scheve verhouding wie hoeveel post totdat je waardig bent totdat je iets mag verkopen. De grens bepalen zal altijd subjectief zijn. Daarbij komt, de mensen die zich er aan ergeren zullen hoogst waarschijnlijk niet de auto van een newbie kopen, maar wellicht is het wel interessant voor iemand anders. Daar is het immers ook een forum voor. Er zijn genoeg verschillende smaken onder ons. Er zijn er denk ik maar heel weinig onder ons die ieder draadje lezen. Een paar extra overslaan maakt dan ook niet zoveel uit. Ik snap best dat sommige het vervelend vinden dat er veel van 'buitenaf' wordt aangeboden/ verkocht. Maar als er al 1 van de 10 advertenties iets oplevert voort iemand anders op het forum. Dan is dat toch al de winst van dit prachtige forum? |
Quote:
:goodpost: :own: |
Newbies hebben soms ook mooie spullen voor een mooie prijs!
|
Dat bedoel ik!
eerste pagina van de auto verkoop topic. Dit is van een newbie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89496 Maar ik snap het punt wel. We willen de sfeer van het forum houden zoals het is. Dat is ook een van de redenen dat ik me heb aangemeld. Maar ik denk dat het weigeren van advertenties plaatsen van newbies niet de juiste manier is. Zoals al eerder is aangegeven kan dit juist averechts werken, waardoor topics alleen maar vervuild worden. Of mensen zullen minder snel geneigd zijn om zich aan te melden. Mensen worden afgeschrikt door regels ten nadele van hun 'status'. Dat kan toch niet de bedoeling zijn, zo kunnen we veel kennis mis lopen, waar dit forum juist voor is. |
Quote:
Slecht idee. Oprotten met die rare ideeen!!! |
tom b heeft toch 22 keer gepost, dus niet alleen een verkoop topic zeg maar.
mensen die zich alleen aanmelden en direct een advertentie plaatsen gewoon verwijderen. als dit puur op handel lijkt ipv een liefhebber. |
Snap het probleem niet helemaal...
Wat is er nou eigenlijk erg aan als iemand iets te koop zet op het forum? |
Ga kijken hoe dit bij het audiforum gedaan is, en daar is het een verschrikkelijke flop!
Sowiesow de sfeer daar is niet aanwezig, en je mag er niets! Laat Volksforum dan alsjeblieft lekker zoals het is! |
:goodpost:
|
Als je het toch gratis wilt houden kun je het misschien op een andere manier doen.
Ik zit ook veel op het Aprilia forum en daar moet je een minimum aantal post hebben voordat je in het verkoopgedeelte kunt. Werkt goed, veel mensen blijven toch hangen op het forum als ze merken hoeveel idioten er nog meer zijn :tongue: |
Ik zie het probleem niet, Anders wil iedereen voor een kwartje voor aan zitten, of zelfs op het podium.
Als een newbie iets interesands aanbied, voor een goede prijs is het toch klaar ook al zit hij / zei hier alleen voor de handel. Wat mij stoord, is voor ieder onderdeeltje een topic. |
Ik stoor mij meer aan de advertenties van marktplaats die door worden gelinkt op het forum om dan vervolgens 3 pagina`s vol te posten met kritiek op die auto die te koop staat..
Dat heeft wat mij betreft echt totaal geen bijdrage aan (de kwaliteit van) het forum. |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Het is inderdaad veel suffer om elke Golf 2 die op Marktplaats staat hier uitgebreid te bespreken, zoals nu gebeurd. Dat gaat echt nergens meer over. |
All times are GMT +1. The time now is 02:05. |