![]() |
Thanks! En Ed bij mij liep de ATS rechtsachter aan. Binnenkort andere bandjes eromheen en zwarte accenten erin maken.
In een jaar tijd van een 1.3 naar een 1.6 naar een GTI 16v. Laten we hopen dat het 3x scheepsrecht is. Dit is dan mijn huidige auto. Zwarte Golf2 GTI 16v uit 1987. In 1995 geïmporteerd uit Duitsland. ![]() En natuurlijk het lijstje wat er aan vervangen en aangepast is: Technisch: Remschijven en blokken rondom Distributie riem Bougies Verdeelkap Grotere radiateur Originele GTI eindemper Oranje schakelrubber (schakelt stuk strakker) Schroefset Wat elektra Wat laswerk Exterieur: Van G60 bumper naar dunne bumpers Wielkastlijsten eraf (hallo roest) Grill vervangen Kruiskoplampen 16v onderlip Van 16" lichtmetaal naar 13" staaltjes. (winter wielen) Zal nog proberen foto's te vinden van hoe ik hem kocht. |
Goed nieuws van de KR! Heb zelf ook een mk2 16v gehad en rijdt echt goed :) Zal je ook vast weleens tegenkomen rij regelmatig in rotterdam en sliedrecht!
|
Even een sfeerfoto en update wat in de planning staat voor de geïnteresseerden:
![]() Wat op de planning staat: *Uitlaat aanpakken 4-2-1 Spaghetti spruitstuk 54mm tussenbuis middendemper vervanger Draagarmen fuseekogels stabistangrubbers Schakelstangen en rubbers vervangen Als dat gebeurt is wat roest weghalen en nieuwe stukken inlassen. (sleepoog & wielkastrand) |
De GTI staat momenteel stil.. 2 maanden geleden het lelijke dikke zusje aangeschaft als project...
Origineel Nederlandse jetta 1.3 MH uit 1986. ![]() Dus momenteel 2 autos waar ik niet mee rijd. :) |
All times are GMT +1. The time now is 10:10. |