Zwolle dan? :D
|
Goed bezig mannen! ;) :thumbup:
geen show & shine en geen entree,goeie catering........dus verwacht wel wat drukte in Hallum Zondag :D |
Quote:
Knal dan maar door naar Leeuwarden. ;) |
ik kom zondag ook wel even langs waaien, hoop dat het cabrio weer is :thumbup:
|
ja mini meet en mooi weer gaan goed samen dus mensen op naar hallum en mc jappie :rolleyes:
:drive: ik zoek in hallum wel om de grote M op een paal. :thumbup: |
Quote:
Doen we dat toch! :D Maar hoe kom ik dan IN Hallum, rijden geen bussen op zondag, toch? :confused: |
de opkomst is nu al groter dan lauwersoog!
|
Quote:
Ja word weer erg gezellig. Heb er nu al zin in, net zoals in lauwersoog beetje ouwehoere :thumbup: Komt helemaal goed jongens |
Quote:
Nee in Friesland niet, laatste stuk moet je met de boot :D Er rijden wel bussen hoor of een taxi. Of effe een pm-tje naar JopieGTI G60synchro RRRRRRRRR misschien dat hij je mee wil nemen, hij komt uit Leeuwarden/ Goutum. |
Quote:
Niet met de blauwe R Marten...... :rolleyes: |
Quote:
Jopieeeeeee............kest do Rickie niet ff metnimme vanuit Lieuward'n? ;) Quote:
Die stond een tijdje terug nog bij McJappie in de tuin....:D |
Quote:
Ja maar die grote paal is nu weg ! gesloten wegens RIJKDOM :D :screwy: |
Quote:
als ie er dan nog is :D |
heb er zin in zondag kom op tijd want vol is vol mensen :thumbup:
word nog druk zondag van leeuwaden naar hallum :D ik slinger de golf R wel even aan zondag :rolleyes: |
Quote:
Als het VOL is verhuizen we naar het terein van mijn baas! DE HAAN HALLUM BV dat is de volgende optie !als het erg druk word , maar daar is geen snackbar in de buurt! dus niet prakties Houden het eerst int dorp , en anders verhuizen we hier onder! |
Mijn Rallye komt er vandaan , dan zal ik ook wel ff langs moeten komen.
|
Quote:
Klop ja altijd welkom kerel :thumbup: |
Quote:
daarom is de Big Tasty uitverkocht.....:D Quote:
Jawel!! :tongue: Quote:
Jaja allemaal naar rechts want Jopie komt dr aan op links....:D :cool: :giggle: :rock: :shocked: :lmao: :drive: |
Quote:
Gezellig PIET!! :thumbup: en romte SOT!! Sieppieeeee :) |
Prachtig dit!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:03. |