heb het besteld dus als ik ze binnen heb zal ik foto's posten.
Ben wel erg druk hoor met alles. Mijn g60 project nu de caddy verlagen van caddy wil ook een ander dach in de caddy hebben. een zwarte en andere seats. Spiegels maar weet niet of je dan nog fatsoenlijk achteren kan kijken. Maar het eerste als de neus weer klaar is is het mijn golfje en dan de verstuivers in de caddy. Dus voorlopig hoef ik me niet te vervelen. |
Jij wil dus een satijn zwart dash ??
Dan moet je op zoek naar een dash ETnr: 6K1 857 003 P met als kleurcode C41 dit is eentje voor auto's met en zonder klapzakken trouwens :wink: |
nou ik hoop dat alles dinsdag binnenkomt je zit nu weer met pasen en zo.
Alleen de angel eyes zijn dr niet nog dus moet voor nood even 2 ibiza koppers hebben |
maar passen die angel eyes gewoon met de originele front en grill van de caddy
|
Als die voor de Seat ibiza en cordoba en inca bedoeld zijn passen ze niet gewoon.
Zie ook eerder in het topic. Je bent dan de grill en grilllijst nodig van een Seat. Model van de lampen van seat is net ietsje anders dan van een caddy, polo classic en variant. |
ja ik heb dus de bumper van seat en ook de gril
daarom passen dus die angeleyes er in alleen die zijn pas in de zomer te verkrijgen. Dus moet even een setje ergens zien te ristselen . |
nou heb de spullen binnen.
Duurde wat langer dan verwacht. Hier wat foto's, |
nou heb de spullen binnen.
Duurde wat langer dan verwacht. Hier wat foto's, |
Da's een Seidl en een mooie :D
|
ja dat klopt ja.
Pasvorm is perfect. Alleen steun maken voor de bodembescherming omdat deze lager is. |
nou bodemplaat is er helemaal af.
sleepoog eraf i.v.m mistlampen. Heb een stalen versteviging gemaakt in de onderste rand van de bumper. Hier 2draadeinde ingelast waar ik 2 steunen op het subframe er aan kan bevestigen. 2 diagonale steunen naar het voorfront om zo te stellen. Want je heb alleen de 2 bevestigingspunten bovenop en aan de wielkuipen. Vond niet genoeg dus vandaar ff hobbien. Aanzuigmond intercooler inkorten alleen nog 2 koplampen regelen. Dan kan ik hem strak maken en spuiten. Word weer dikke harry zo. |
nou heb een paar planken in de goot moeten leggen kwam niet eens de inrit uit.
Moet schroefsetje maar ff omhoog zetten. En de straat lager leggen. je je wil wat ............................ krijg je wat. al de steunen zijn gemaakt voor de extra bevestiging. Nu de mistlampen klaarmaken. Heb alleen geen paneel dat hij ook de mistlampen voor aanstuurt alleen de achter mistpit zal dus een losse schakelaar moeten nemen. Iemand idee welke |
Er zijn op ebay.de vaak originele schakelaars te vinden voor mist voor- en mist achterlichten. Daar heb ik de mijne ook vandaan ;)
Dan is het alleen nog aanpassen van de kabelboom, of een aparte kabelboom vinden voor mistlicht voor. Ik heb zelf bij http://shop.kufatec.de/ (http://nachruestkabel.de)een aparte kabelboom gekocht en zo mijn mistlichten aangesloten op de originele manier zoals die in de VW stroomloop schema's staat. Kijk ook nog even naar je stekker die op de lichtschakelaar komt. Als positie 13 bezet is hoef je alleen maar nog de kabelboom te hebben die van de relaisplaat/zekeringkast gaat naar de mistlichten. De kabel van een 6N past in dit geval. alleen moet de aansluiting op de relaisplaat/zekering kast voorzien worden van een andere stekker. |
|
bedankt voor de tip gilex meer foto's volgen
|
Quote:
Dat relais ben je niet nodig maar het volgende wel: En als ik deze zo bekijk is die gewoon exact gelijk aan die kabel die ik daar besteld heb een poosje terug. Zie dat die voor de 6N op het moment niet op de site staat. :mad: Maar op ebay.de zijn deze nachrust kabelbomen ook wel te vinden trouwens. |
nee dat niet hij is op maat gemaakt een een speciale schotten einddemper zodat je toch niet dat gebrom krijg.
Heb er een open demper op gehad maar als hij geen tegendruk hebt loopt hij echt slechter. Nu met deze demper gaat het super. zal wel keer foto schieten |
waarom komen die kut lampen nou niet binnen.
Erg toch heb je gebeld en nu kan het nog langer gaan duren. Zal toch alles passen moeten maken voordat het naar de spuiter kan. Heb alles al lang strak en in de grondverf. Mistlampen er in gemaakt een en ander aan veranderd.. Schroefset is al tijdje iets omhoog. Dikke wielen verkocht bij toeval. Moet nu wat anders. zondag naar pon in leusden .... |
Quote:
hmmm ben er niet zondag. zit dan een of andere turkse bierbrouwer een wereld omzet te bezorgen hihi |
een turkse bierbrouwer?????????
|
All times are GMT +1. The time now is 01:44. |