:) E maat zet eens wat foto's hier! hij gaat zo goed! :thumbup:
Zijn toch flinke vorderingen foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ook heb ik het ruitewissergat van de achterklep dicht gemaakt en moet zeggen dat ziet er 10 keer beter uit :D en ook meteen in de grond gegast :thumbup:
Ook is het rechter achterscherm al helemaal strak en klaar voor de grondlak het schiet al op ja ja :) En het rechterdeur is ook weer helemaal strak en ja deze staat ook al in de grond. |
En zie zo juist dat ik eigenlijk wel een deel heb overgeslagen
daarom kort verhaaltje. De nieuw deur zit er in omdat de andere ook gevuld was met plamuur :mad: en het rechter voorscherm niet meer te redden was :eek: en het is geen imie maar gewoon vag hahah ff een totaal plaatje :spankit: klopt het verhaaltje weer een beedje Sorry voor de slechte foto |
Genoeg gebeurt de afgelopen weken, f
oto's volgen zo snel mogelijk |
Zo als ik al zij is er genoeg gebuurt de afgelopen weken.
Er is hard gewerk vandaar ook weining foto's gepost, Maar daar komt nu verandering in. Ik wacht graag jullie reacties af hier de foto's Zo ben ik begonnen met mijn bumper gedeeltelijk strak te maken, ofja de knippers weg laten. Een hoop werk maar dan heb ook wat als het klaar is Naar een achterbumper kapot zagen kon het juiste vorm gemaakt worden. En naar wat warm stoken was de juiste ronding er in gemaakt Naar een kant gedaan te hebben, ging de anderen kant wat vlugger. Hier is het plaatje er al en in gelast net als de andere kant |
|
|
|
Die maak je echt supermooi zeg!
Vraagje, waarom de knippers niet uit de schermen? |
Quote:
Nouw ik heb er wel aan gedacht omdat te doen ,maar ik wilde niet al teveel veranderinge aan brengen. En ik vindt het eigenlijk niet zo storend. Bedankt trouwens voor je compliment :thumbup: |
Je pakt het allemaal zo top aan...maar dan haal je niet de ruiten eruit, dat vind ik jammer. Verder een hele toffe kleur....bumpertje ziet er ook gaaf uit!
|
Quote:
Klopt ik had ze er wel uitgehaald als ik zeker wist dat hij daar erg slecht zal zijn, maar dat was niet het geval. En naar het spuiten zie je er niks van dat ze er niet uit zijn geweest Maar verder bedankt voor je reactie |
Maar dat zijn straks wel de plekken waarop je lak gaat bladderen..:)
|
en nog een klein puntje,waarom heb je het gelaste deel in je bumper aan de bovenkant opengelaten?had je toch makkelijk van achter kunnen lassen.....nu is het imo erg zwak.
wel mooi voor de rest:thumbup: |
Quote:
Dat zal wel kunnen maar hij is tot achter de rubber behandeld en gespoten, dus dat duurt wel een aantal jaren. En bij ons op de zaak wordt het wel vaker gedaan ik ben er niet zo bang voor maar zeg nooit nooit |
Quote:
Klopt hahah dat is ook gebuurt maar dat was juist net de foto waar dat niet is gebuurt. Nu is er geen naad te zien :D |
Zo de afgelopen dagen niet stil gezeten, er is flink gebouwd aan de golf, en het begint al ergens op te lijken. Maar als je eenmaal bezig bent komje toch nog dingen tegen die je nog wat kunt verbeteren en dat zal dan ook gebeuren, het moet wel allemaal netjes zijn :thumbup:
Zo zijn er ook nog originelen stickers terug gekomen zoals bandenspannings, airbag en benzine stickers .Ook zijn me nieuwe portierlijst en achterschermlijst klemmen eindelijk binnen. Maar er is nog een waslijstje waar ik nog op zit te wachten :mad: zoals altijd.. De foto's hier als weer er in gehangen en alle naadjes mooi weer gelijk gehangen |
Netjes hoor ! , en wat dat afplakken van de ramen betreft , zo doen wij dat ook altijd op het werk hoor , daar zijn hele mooie afplak mogelijkheden voor , zodat daar naderhand niks mee gebeurt ! Ook wij moeten daar 4 jaar garantie op geven ,en nog nooit problemen mee gehad .
Bumper is ook netjes geworden zo ,maar heb je dan een bumper uit één stuk ? Want bij de type's met een gestructureerde bovenkant kan toch die bovenste zwarte rand eraf worden geklikt ? IIg goed bezig ! |
Quote:
:thumbup: klopt dus daarom ben ik daar niet zo bang voor. kijk een raam in rubber is anders, daar kruipt een hoop vocht tussen. Maar een geplakte ruit niet zo gouw. verder bedankt voor je complement |
All times are GMT +1. The time now is 14:56. |