Quote:
Als je nog geen poetsmiddelen hebt dan is dit wel een investering hoor :D Polijstmachine: Ferm FCP-180K Schuurpapier: 3M - korrel 1000 wetsand Polijstmiddel: Monello - Raffini Inizio Forza Compound Monello - Raffini Mezzo Polish Monello - Raffini Finale Finishing Polish Pads: Lake Country - 4 inch Yellow Spot Buff Cutting CCS Pad Lake Country - 4 inch Orange Spot Buff Light Cutting CCS Pad Lake Country - 4 inch Blue Spot Buff Finishing CCS Pad Bescherming/Sealant: Wolfgang - Plastik Surface Sealant www.carclean.nl En voor de echte "mierenneukers" onder ons moeten ze eigenlijk ook nog een keer met korrel 2000. En dat wil ik eigenlijk nog wel es doen. :screwy: |
Thnks voor de duidelijke omschrijving.
|
|
Quote:
Klopt. :thumbup: Maar wat toevallig! |
Ik heb onlangs nog eens een setje orginele bi-xenon koplampen voor de 3BG op de kop getikt.
Ze moesten even helemaal schoongemaakt worden en er was nog een xenonlamp kapot. Heb via forumlid (vwpassat.nl) nog een lamp opgedaan. Zal binnenkort wel weer eens een paar betere foto's maken. Heb er nu snel even een paar met m'n mobiel gemaakt. (klote weer) De bedoeling is dus ook nog om er nog een setje US light module's bij aan te knopen, zodat de knippers op mindere sterkte blijven branden. Link Er zit een klein beetje kleur verschil in de lampen, dus moet tzt maar eens andere setje D2S lampen hebben. Ik ben er zeer content mee :D |
Mooi kerel.... :thumbup: :thumbup:
|
Mooie koplampen
|
Mooi man! Knappe winterwielen btw, nog wat op 't oog voor de zomer?
|
Sander, jij hier? Hoe is het met je xenons?
|
Quote:
Hey hey Foppe, Ja zeker, ik ook hier. Dit is voor mij meer een snuffelforum dan actief mee doen hoor ;) Mooi forum, daar niet van!! Maar jij ook hier :thumbup: Xenon zit erin zoals je kunt zien. Wil er alleen nog eens een paar nieuwe pitten in zetten. Maar goed dat tzt. greets, Sander |
Heb deze week nog een pakketje mogen ontvangen van meneer de postbezorger
2 setjes spacers met bouten en nog een setje slotbouten Ik heb nu in totaal 3 setjes spacers. 10mm 16mm 20mm De 10mm gebruik ik op dit moment achter, met m'n wintersetje (phoenix) Staat net iets voller achter in de kuip. |
Mooie auto hoor, ik had ook die kleur, de mooiste naar mijn idee. Dus koplampen schuren kan tegenwoordig ook al, weer wat geleerd. Dat chrome van je dragers reageert met je lak.
|
Quote:
De claim bij de dealer neergelegd...... afgewezen :mad: Toch maar es een brief richting PON proberen |
hey Sander, voor die lampen kun je nog wel even op www.dealextreme.com kijken!
10mm spacer voor en 20mm achter??? |
Quote:
Die 10mm voor, en 20mm achter van't zomer maar even kijken met de turbo's. (als ze er dan nog zijn...) En anders is het altijd makkelijk met een toekomstig setje. :) ps thanx voor de link :thumbup: |
Die mistlampjes wil ik ook nog een keer zo hebben. :thumbup: :thumbup:
|
Mooi werk Sander!
|
Die mistlampen zijn nu stoer, waarom overgang naar led?
|
Met die xenon lampen in de mistlampen is het wel erg fel, hoop dat ze met de LED's iets minder fel zijn en dat het op die manier iets dicht bij DRL in de buurt komt.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:00. |