Quote:
Komt ook goed :D (hoop ik), met die remkoelkanalen moet je gewoon geluk hebben als je ze tegen kom :thumbup: |
Quote:
Jouw Rallye moest nog een hoop aan gebeuren he. Thanks voor de tip van tankhalsbevestiging we hebben vanmiddag de rubberen ring verwijderd maar daar zat me toch een hoop blubber omheen zeg, deze heb ik met de hogedrukspuit schoon gespoten en dat was hoog nodig :thumbup: |
@ Matthijs en Hans, ik ben blij dat hij weer netjes gaat worden en inderdaad Worthersee 2012 gaat de Rallye zeker die kant op :D Volksdub 2012 gaat hij ook naar toe hoor Hans of ben ik nu te voorbarig :D
|
Als daar blubber zat raad ik je ten zéérste aan om de tank even helemaal te verwijderen. Mijne was rondom de ronding perfect. Achter de hals begon het wel heel lichtjes, dus dat ga ik nu meteen even aanpakken.
Bij sommige andere golfjes waarbij ik de tank verwijderde was het al zover dat de auto net zo goed naar de sloop kon. :( |
Quote:
Voorbarig of niet, ik ga je er gewoon aan houden :D |
Quote:
Ok, dan gaat deze er ook onder vandaan volgende week om even te checken :thumbup:. |
is een typische mk2 kwaal,ik heb er nog geen een gezien die daar geen roest had[of zelfs al volledig weggerot was].succes!
|
Inderdaad enorm zeldzaam eentje te vinden waarvan de roestduivel niet alvast de tankhals van de carrosserie heeft losgemaakt voor je.
Toevallig mijn huidige daily heb ik onlangs de tank geswapped naar een dieseltank. Daar zat nog geen vliegroest, laat staan rottigheid. (ook niet rondom ramen etc, 84er met 108k km) Absoluut checken, kan een hoop gezeik schelen als je opeens een gat vind vanuit de kofferbak. ;) |
weer even een paar foto's van de opbouw van het 1h blok :D
|
Geen bling maar gewoon strak en netjes! Super
|
Weet jij waar Ruud de cilinderkopbouten vandaan heeft Richard?
|
Quote:
ClassicParts of BarTek en waarschijnlijk heeft zelfs ARP ze. http://www.bar-tek-tuning.de/cgi-bi...len=0Tsuche--1H Kijk eens aan./ |
Zoooo heeeeel erg netjes Richard! (en Ruud uiteraard ;) ) :eek: :thumbup:
|
Dat is het betere werk..
Dik project :thumbup: |
de kopbouten kan ik je zo leveren.Ik heb momenteel nog 1 set liggen
Quote:
|
ziet er keurig uit!
|
Ziet er weer spik en span:thumbup:
|
waar blijven de foto's ????
|
Het blok hangt er inmiddels netjes in ( thanks to Ruud, echt een vakman ) en ja Ruud de foto's komen nog.
De Rallye staat inmiddels bij de spuiter voor een nieuwe laklaag ( toch besloten hem een flipflop kameleon kleur te geven :) ) en kan niet wachten om hem weer lekker op te gaan bouwen en het resultaat te zien :eek:. Misschien dat iemand nog een nieuw of echt zo goed als nieuw setje daklijsten heeft liggen, deze zoek ik eigenlijk nog. |
Quote:
:wow: :eek: :shake: NEEEEE Richard!!! :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 23:28. |