Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   vantfur (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87735)

vantfur 12-09-2011 07:47

Quote:
Originally Posted by Erik M
Stoer wiel! Nog nooit gezien, wat voor een maat banden? 195 40 er op en hem er boven op schroeven :D

Er zit nu 215/40/16 om.
Met deze banden/wielen kan er nog een stukje gezakt worden, wat dus ook gaat gebeuren :D

Ik heb geen tijd meer gehad om de uitlaat te behandelen. Dat komt ergens deze week hoop ik :)

sanderz 14-09-2011 18:54

heb je ook foto's van je interieur? heb je ook gedeeltelijk rood stuur?

vantfur 15-09-2011 08:52

Quote:
Originally Posted by sanderz
heb je ook foto's van je interieur? heb je ook gedeeltelijk rood stuur?

Ik heb geen foto's van het interieur. Zal een poging doen er een paar te schieten. Heb helaas geen gedeeltelijk rood stuur. (lijkt me wel mooi btw).

Vanochtend geconcludeerd dat ik verder omlaag moet schroeven. Er lag een dood konijn midden op de rijbaan en ik kon er zonder te raken overheen :screwy:

LRR 15-09-2011 10:07

Goeie velgenkeus !!! Heel netjes zo. Verder zou ik niet teveel meer veranderen. Nette wagen !!

MarijnMK3 15-09-2011 21:14

Quote:
Originally Posted by vantfur
Ik heb geen foto's van het interieur. Zal een poging doen er een paar te schieten. Heb helaas geen gedeeltelijk rood stuur. (lijkt me wel mooi btw).

Vanochtend geconcludeerd dat ik verder omlaag moet schroeven. Er lag een dood konijn midden op de rijbaan en ik kon er zonder te raken overheen :screwy:

Vr6 lip eronder :tongue:

vantfur 16-10-2011 16:47

na een tijdje geen update meer gegeven te hebben.
Hier de stand van zaken.

supersprint uitlaat: Gemonteerd
zomerwielen: voorzien van nieuwe banden en voor de beleving er nog even onder.

Met de VR6 lip eronder zal het nog iets mooier staan. Moet nog even de tijd creƫren om deze eronder te hangen!

vantfur 19-10-2011 10:12

Gister de nieuwe daily voor m'n ouwe man opgehaald.
Een leuke BMW 330 uit 2008 met zonder dak :tongue:

Op een kruispunt even een vluchtige foto gemaakt :D

MarijnMK3 19-10-2011 21:06

ziet er zeker goed uit! mooie wielen. ff luxe kenteken plaatjes regelen met een paar houders ziet dat er ook fris uit :thumbup:

MarijnMK3 19-10-2011 21:09

komt er trouwens een subtiel geluidje uit met die supersprint? alleen een demper of meer?

vantfur 20-10-2011 07:44

Quote:
Originally Posted by MarijnMK3
ziet er zeker goed uit! mooie wielen. ff luxe kenteken plaatjes regelen met een paar houders ziet dat er ook fris uit :thumbup:

staat in de planning voor a.s. zaterdag. dan laat ik platen met opgelegde letters maken. Met wat geluk (lees: zonneschijn) komt dan de VR6 lip er ook onder.
De supersprint is alleen de einddemper, maar geeft de golf een wat diepere brom.
De orginele uitlaat was zo rot, dat deze bij het demonteren al uit elkaar viel. precies op het aanhechtingspunt met de demper.
De motor kreeg daardoor erg weinig tegendruk, was eigenlijk al alsof ik met een open uitlaat reed.

Nu rijdt ze weer heerlijk. Binnenkort eens een wintercheck laten doen, om te voorkomen dat ze mij in de winter gaat laten staan. :thumbup:

vantfur 21-10-2011 12:47

Ik heb gelogen, ben vandaag in mijn pauze naar een automaterialen shop in de buurt gereden. Meteen de kentekenplaten laten maken.
Het zit er nu inclusief nieuwe kentekenplaathouders op. :D :thumbup:

Tjeerd 21-10-2011 13:04

Goed bezig!

VWJYI 21-10-2011 14:46

en de uitlaat er nu onder??? foto'sssss Alles zonder problemen eronder gegaan???

sanderz 21-10-2011 18:20

Quote:
Originally Posted by vantfur
staat in de planning voor a.s. zaterdag. dan laat ik platen met opgelegde letters maken. Met wat geluk (lees: zonneschijn) komt dan de VR6 lip er ook onder.
De supersprint is alleen de einddemper, maar geeft de golf een wat diepere brom.
De orginele uitlaat was zo rot, dat deze bij het demonteren al uit elkaar viel. precies op het aanhechtingspunt met de demper.
De motor kreeg daardoor erg weinig tegendruk, was eigenlijk al alsof ik met een open uitlaat reed.

Nu rijdt ze weer heerlijk. Binnenkort eens een wintercheck laten doen, om te voorkomen dat ze mij in de winter gaat laten staan. :thumbup:

heb je een originele lip eronder of immitatie?

vantfur 24-10-2011 08:14

Quote:
Originally Posted by sanderz
heb je een originele lip eronder of immitatie?

Denk dat de vr6 lip een immitatie is, aangezien ik op de lip geen enkele gravering/tekst/aanduiding kan vinden.
Aan de binnenzijde is helemaal niets vermeld. :shake:

Voorals nog gaat het dan even om function above fashion. En op jacht naar een orginele lip :D

vantfur 28-10-2011 11:50

Ben me gistermiddag helemaal de *#@%&! geschrokken.
dacht wat bruins te zien op het linker voorscherm, net achter het voorwiel.
Bij nadere inspectie kon ik concluderen dat het daar rot is. Bij aanraking klonk het al alsof ik een zak chips fijn kneep.

Zit nu te overdenken wat ik kan doen om dit te verhelpen/repareren.
Iemand suggesties?

sanderz 28-10-2011 18:38

zo snel mogelijk verhelpen anders gaat je dorpel ook straks

vantfur 29-10-2011 09:38

dan ben ik helemaal ver van huis..
Heb al een zoektocht uitgezet bij verschillende demontagebedrijven voor een linker voorscherm.

MarkZweers 29-10-2011 10:11

artaparts.nl daar is vaak voor goede prijzen veel te krijgen voor vw

MarijnMK3 07-11-2011 18:58

hoe staat het ervoor met je schermen , motortemperatuur probleem?

All times are GMT +1. The time now is 00:05.