Quote:
Hoi, mocht je het niet weten, ben de vader van.... Ben zelf ook nog al eens met de Jetta syncro op pad geweest. Wat me het meest is bijgebleven: de eerste generatie ABS (trillen bij stevig remmen) en de gruwelijk goede wegligging. De tweede eigenaar was een monteur bij mijn vriend in de garage. Een betere baas heeft ie waarschijnlijk nooit meer gehad. Ik neem binnenkort wel eens kontakt met m'n vriend op over de Syncro. Die monteur heb ik weinig kontakt mee, zal eens kijken hoe ik hem een keer kan benaderen, weet haast zeker dat die het erg leuk zal vinden dat de Jetta nog 'in leven' is. :D Neill_s vind het in ieder geval erg leuk, volgens mij denk hij nog vaak aan de ritten naar rally's toe met de syncro. Had het er pas nog (al weer een keer) over ;) |
zeldzaam een gt Syncro op een jetta,
weet dat op een passat 35i ook Gt Syncro bestaat zelfs met G60 |
Vette bak gek! Jetta GT is de shit :rock:
|
Quote:
Oke. Nette auto! :thumbup: |
Quote:
alberto heeft idd ook nog een erg mooie 4drs 16v robbert. leuke aankoop alberto :thumbup: |
Mooi project Alberto ! Toch wel een beetje de Über jetta zo'n synchro !
|
Hij heeft erg lang ergens in de stalling gestaan zeker? aan de apk vervaldatum te zien :D
Is het zo dat de 'gewone' golf en jetta syncro altijd met 1800 motor zijn geleverd? Heb nl. nog nooit één gezien met een kleinere cilinderinhoud. :eek: |
hmm :) komt allemaal goed
|
syncro was/is idd altijd minimaal een 1800!
Echt superdik! En ook nog een echt Hollander! Op Mobile.de staan er ook nog 2 te koop! Maar dat zijn alle 2 zwijnen van auto's. Dit is echt een topper! Zou ik niet meer weg doen als ik jou was!! Mocht ie weggaan ben ik wel benieuwd! Mss heb ik dan een x geld over ofzo:D |
leuke Syncro Alberto :)
|
Dit is de eerste die ik zie in m'n carriëre, mooi ding. Fijn origineel houden...
Succes! Evert |
Das wel apart :D Mooi man!
|
Wow, wat een superstoere auto Alberto! Ik heb zo'n ding nog nooit in het echt gezien! Als ik binnenkort je onderdelen heb kom ik wel even langs waaien om te zien. Veel succes met deze auto, maar jou kennende zal het allemaal wel goedkomen :thumbup:
|
Quote:
Ja dat had ik wel verwacht haha. Duurt nog enkele weekjes denk ik, ik hou je op de hoogte! |
Ik zie een body-off aankomen :D:D:D
|
Quote:
Ik hoop het niet :rolleyes: dan blijft er weinig van over! Dikke wagen weer Alberto , veel succes met de wederopbouw. :thumbup: |
Dat zijn iig geen halve maatregelen :thumbup: Ik bedacht me van de week nog dat de grillespoiler er door de 2e eigenaar op is gezet, inclusief het aqua stikkertje ;)
|
Quote:
:D die is wel te koop , komt er niet weer op vanavond is wel een nieuwe uitlaat gekocht , 7 augustus komt het achterste deel van de uitlaat naar M.I.V.W dan komt een APK na 6 jaar toch weer snel in zicht :thumbup: even een plaatje van de onderkant van de auto nog veel werk te doen |
Neuh, bedankt ;) Vond het wel een leuk feitje dat die grillespoiler er al zo lang op zit. Vind het ook absoluut niet mooi ;)
|
Quote:
Eerlijk gezegt had ik dat ook niet verwacht , had meer het idee dat de laaste eigenaar het spoilertje er op had gemaakt. Waar ik me ook over verbaas is het opendak , snap niet dat die dealer er geen orgineel dak in heeft besteld toen Weet jij wat voor wielen er onder de auto zaten toen hij nieuw was ? paar vragen waar ik wel nieuwschierig naar ben :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |