Quote:
:thumbup: Ben nog opzoek naar een set originele bumpers van een jetta 2 MET chrome bies.! Iemand iets liggen? PM mij... danku |
wat een cool ding,eens een rat waar niet op word bezuinigd....het heeft ook zo z'n charmes...
|
Quote:
Ja de binnenkant is bijna helemaal afgewerkt. Nu de buitenkant nog helemaal. Maar daarvoor wil ik rustig mijn tijd nemen om alles degelijk te doen... en alles uit elkaar. Normaal na vagfest begin ik eraan. Tenzij ik voor vagfest mijn 2 weken vakantie kan opnemen |
ik heb in het voorjaar mijn Polo ook gerold.
Heb nog een setje leuke ATS liggen welke er onderkomt. of ik laat de originele velgen verbreden. |
Quote:
Ziet er lekker uit. Ja de coupe staat nu zoon aantal jaar in het mat bruin. Is op een dagje gerold geweest... Maar wil alle deukjes en alle roest enzo proper wegwerken en alle rol foutjes. En opnieuw rollen in een ander kleurtje :). Dus als ik hem ga herdoen gaan alle ramen eruit en alle rubbers eraf, gewoon op 2weekjes tijd. Kan ik gelijk mijn gti hemeltje steken want das het probleem bij een coupe... gaat langs de deur er niet in. Ook niet als je een deur eruit haald. |
kleine mini update. Niks speciaals maar wel gemakelijk.
Gevonden op een rommelmarkt :D in nog vrij degelijke staat. |
Wegens een zwaar auto ongeval vorig weekend ligt alles zo een beetje stil.
Wat werkelijk een groot nadeel is omdat ik hem wou afkrijgen voor vag fest. Hopelijk krijg ik wat hulp van buitenaf om alsnog hem in orde te krijgen. hier het artikel: ik was de achterste slapende passagier en we kwamen uit de witte renault megan coupe. http://www.nieuwsblad.be/article/de...icleid=J33BTK2F |
sow, flinke klapper. wist je dat de bestuurder had gedronken??
|
Quote:
ik mag aannemen van niet en zo wel,niet slim.is wel een flinke oplatafel geweest zo te zien.... |
beterschap Dimi :thumbup:
|
Flink ongeluk! Het beste!
Quote:
Enne, wat is erg aan? |
Ik ben helemaal fan van je interieur! Echt super geweldig!
Beetje dom om bij een dronken bestuurder in te stappen. Dan dacht ik wel 2 x na. Maarja beterschap |
Quote:
Wij stonde reeds buite aan de dancing een taxi te bestellen toen deze kennis buite kwam en ons een lift aanbood, dronken zag hij er zeker niet uit 0.6promile staat gelijk hier in BE aan 3biertjes. Quote:
Quote:
Dankje , tga al een pak beter met mijn gebroke ribbe Quote:
Dankje dat je mijn interieur geweldig vind. Ach ik ben zelf zo een voorzichtig iemand, als je in slaap valt achterin dan kan je niets meer doen. anders had ik wel gezegt om vaart te minderen. |
Kleine mini update...
was namelijk al lang opzoek naar een teller met toerenteller van het oud model (dus 2 stekkers). En heb deze gevonden op een auto sloop :D. Afkomstig van een Golf 2 1800cl van 84. Foto is met gsm genomen dus beetje bagger. |
leuke kar. :thumbup:
En zo [rat] vind ik hem helemaal niet... :) |
Quote:
hoezo waarom niet ? |
Hij ziet er netjes uit, meeste ratten die ik ken hebben een verroeste motorkap, afgebroken antenne en verrotte bekleding.
dus complimentje voor je auto :) |
Quote:
Ja mijn kas is ook niet erg strak. hier en daar kleine roestplekjes aan de wielranden en deukjes. daarom dat ik hem compleet wil herdoen. |
Sinds vandaag OLDI GEKEURD :). Volgende week nummerplaten HOPELIJK!. Heb hem gelijk terug dicht bij moeder aarde gehange :) eerste meeting in zicht -> Vag Potenz E3 :).
|
Kleine mini update. Uit de kleerkast van mijn zus kwam ineens een setje beige wolfsburg matjes die daar al zeker 2a3jaar nieuw in de plastic lagen te wachten voor in haar golf 1 cabrio. Nuja :) heb deze maar aangeslagen omdat ik vond dat ze persoonlijk mooier in mijn coupe paste :D
Foto's zijn wel gsm pic's en niet echt pro getrokken (ma who cares :p de foto's zijn er) :rolleyes: De andere tegenslag... heb mijn platen nog niet dus rijden zal er deze week nog niet inzitten. Pff :( |
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |