Quote:
Op kenteken gezet in 84. Bouwjaar is dan 83 of 82 maar 82 lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Maar is inderdaad gewoon GG. Edit: Ik heb nog wel een kale kop voor je met nokkenassen en klepstoters ex de rest wat er aan hoort. |
mooiste is een 1.3tje van rond 1986 van een golf2 of polo.
zit ook mooi hydrostoters in en kan je zo inbouwen. |
Wat er apart aan is is dat het een 84er is (dus een hele late Golf 1). Niet een overjarige 83er showroomdochter op laat kenteken, maar een echt modeljaar 84 (E in het chassisnummer). Komt niet veel voor.
dit is van de vorige eigenaar |
Quote:
Oke dat zou kunnen. Maar dan nog denk ik dat het een motorcode GG is. |
Quote:
100% GG motorcode. zie je direct al aan het kleppendeksel. zat ook nog in de allereerste golf2 '84 |
wat is het verschil tussen een fa en een gg motor?
|
nog steeds op zoek naar een 1.1 vandaag voor jan l*l naar een adres/garagebox gereden........
|
@ vw oldtimer je mailbox is vol! prijs is mooi,maar heb zelf een 4-bak,moeten dus aardig wat aanpassingen gedaan worden?oa op kenteken?met mijn huidige motorisering is de auto 8cm verlaagd(nog iets ruimte tussen baksteun en wegdek)weet niet hoe dit na inbouw van automatenbak is...
|
Ik heb nog een 1.1 liggen met bak, aandrijfassen etc. Liep super netjes toen hij uit mijn mk1 gekomen is. Carburateur is gereviseerd en het blok is helemaal nagekeken toen ik de auto gekocht heb. Motorcode is FA.
|
prijs en waar af te halen?
|
Blok ligt in een dorpje vlakbij Emmen(drenthe) en is af te halen voor €100,-
|
ben voorzien.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:21. |