Quote:
Bij het zien van je temperatuurmeter dacht ik van "die is gek, 200+ met een koude motor" :screwy: Gelukkig geeft je olietemperatuur anders aan :) |
Guido en Wenny,(en de rest van de organisatie natuurlijk!) mijn complimenten voor de meeting! goed geregeld, goed te eten, en mooie auto's!! :thumbup: :D
Hoop volgend jaar weer! :cool: (en dan ben ik er ook weer bij(maar dan met een mk2 met me mee.. :D )) |
zo...........ook weer thuis,eerst de schedel maar es in de after sun want die is redelijk verbrand.
zit nu lekker op de bank,mijn vrouw heeft vandaag fotoos gemaakt zet ze zsm opt forum. iedereen bedankt voor de super opkomst. namens 2 van de vrijwilligers..... bedankt voor deze super geslaagde dag.!! johan |
Ik ben ook weer thuis na een erg gezellige en goed georganiseerde meeting.
Op naar volgend jaar. Grtjs Piet |
Ook effe geweest, was gezellig. Mooi gezicht al die editions bij elkaar in zelfde kleur. Rijtje Rallye's was ook niet verkeerd. Miste alleen een paar kleuren. Voor de rest was alles goed geroggeld en lekker in de buurt, volgend jaar zeker weer regelen mannen. :thumbup:
|
heel wat diks stond ertussen zie ik alwel!
|
Een aantal mannen vond het nodig om de edition uitvoeringen van de golf 2 eens in het daglicht te zetten.
Al snel liep 1 en ander uit op een meeting. Mooie wagens gezien en weer hoop oude,en nieuwe gezichten gezien en gesproken. Hier een sneak preview. Meer foto's staan op onderstaande link. http://www.vwteampg.nl/forum/viewforum.php?forum_id=6 Mvg VWteamPG crew. |
|
en nog een paar fototjes van mijn kant(met me telefoon gemaakt :) )
:thumbup: |
veel moois gemist weer ziet er uit als een goed geslaagde meet! :cool:
|
Guido-Wenny...en eventuele onbekende organisatoren... super geregeld voor een entree loze meet en een SUPERLEUK aandenken van deze meet...
Er is zeker potentieel voor een meeting met MEER autos volgend jaar... Locatie top/ weer top/ autos top... alles bij elkaar TOP meeting!!! Volgens mij had ik beter mijn rode naast de anderen kunnen zetten.. had hij vaker op de foto gestaan...hihih |
Ook ff geweest en vond het top!
Entree loos en toch goed geregeld met een mooie opkomst aan Editions (wat altijd beter kan) en gelukkig liet de zon zich goed zien want er stond een aardig windje. Maar dat neemt niet weg ik me prima vermaakt heb en mensen gesproken heb van dit forum dus weer een plaatje bij het praatje :D Hulde aan de organisatie en bedankt voor het presentje :thumbup: |
He Guido. was super om de rallye's even bij elkaar te zien.
goed geregeld alemaal. kon er zelf niet heel lang blijven. vrouw was jarig. volgende keer zeker weer van de partij |
Het was weer erg gezellig! :thumbup:
Hier een paar van mijn foto's En terwijl de brug open stond :) |
was een leuke dag,goede geregeld,iedereen van de organisatie bedankt ook voor het leuk aandenken bij aankomst :thumbup:
|
Leuke meet, weer veel mensen gesproken. Complimenten voor de organisatie!
Wie is trouwens de eigenaar van deze Rallye: |
been there , done that , got the t-shirt :D :thumbup:
|
wat voor t'shirt??
|
Quote:
...niet geflitst bij Joure? Daar was een laser-contrôle... ...ik dacht trouwens dat je met de motor zou gaan?! :eek: Bovenste foto met de 2 exemplaren (de limited en de syncro; ècht zeldzaam!) zijn samen met deze hier: ècht HEERLIJK! (zoals ook het bovenstaande kenteken lijkt te zeggen :D ) Toch wat gemist, dus... Voor volgend jaar maar weer een edition d'rbij zoeken, mss.. |
Quote:
de mensen die in een edition kwamen kregen bij binnenkomst een t-shirt :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |