![]() |
Ijdeltuit ;)
gefeli !! |
![]() |
:D:D:D:D
![]() |
He Jasper,
Van Harte kerel !!!! En draait je toko nogsteeds goed ondanks dat je zoveel forumt ?? ;) ;) Succes verder Grtz............ LRR |
Ook ik kan natuurlijk niet achterblijven van Harte !
|
Gefietsiliteerd:D
|
gefeliciteerd met de tweewielers.
dus de plaatselijke uitbaterij van kampen boert goed? ik kom nog een keer langs voor een bakkie en nu ook voor een GEbakkie! |
ach ja wat is goed !
in deze tijd moet je blij zijn dat je er nog bent ! Je komt maar aan altijd goed , alleen op het moment nogal hecties ivm verbouwing boven maar dat maakt niet uit |
Het is je toch nog aardig gelukt in de fietsen.....gefeliciteerd.
Heb nog een week of 2 bij je in de klas gezeten op t deltion....opleiding: AUTOTECHNIEK!!!!! We moesten toen nog aardig om je lachen omdat je degradeerd was naar de tweewielers.(ik dacht al die naam ken ik) maar je ziet wel weer wie het laatst lacht.......:D |
hahahahahahahahhahaha
kijk aan ! hahahaha moet nog lachen om die school ,was er vaker niet dan wel . Prins van de achternaam arjan van de voornaam ? |
jappie koekamp gefeliciteerd namens mij en de vrouw!!!
Ps kom binnenkort de badkamer afmaken!!! |
heeey jasper!! alweer een jaartje! goed man! gefeliciteerd :D
|
Nou gefeliciteerd dan maar!
|
2 down, still 39 to go :eek: :tongue:
|
idd. Prins Arjan... ( Ook na de Carnaval )
Klopt die skool da was nie wat.. |
van harte jas
|
oeps.....
ach kan ook niet altijd de eerste zijn.... :redface: dan maar de laatste..... :D jappie van harte jonge..!!! en dat je nog maar vele jaren goed mag draaien met die toko van je ;) groeten die lange :D :D :D |
Quote:
de laatste? :D @JK: Gefeliciteerd kerel!! :woowoo: |
Gefeliciteerd!! dat je nog vele goede jaren mag hebben!
|
Gefeliciteerd.
En vooral met het feit dat je in deze moeilijke tijd nog steeds je hoofd boven water hebt gehouden. Dat kunnen jammer genoeg vele anderen niet zeggen. Maar eindelijk komen nou de betere tijden er aan. Dus het kan alleen nog maar meer opbloeien. suc6 |
All times are GMT +1. The time now is 08:12. |