Al elke avond wat door gedaan.. :tongue:
Foto's zijn met gsm getrokken ( als ik er aan denk pak ik de camera morgen eens mee!) De eerste is een nieuw pakje dat weer is aangekomen vandaag! :eek: Wat minder leuke dingen die je in zo een ''oude'' auto tegen komt! Jaa en zo heb ik er nog een deel.. :confused: Hier de motor ruimte tot nu toe.. en nog iets.. :cool: Heb nog een hoop foto's maar die zijn niet zo belangrijk! Wel leuk als er een paar mensen zeggen van ik kom helpen maar ondertussen zit ik al de hele tijd alleen! :shake: Nu ja maakt me niks uit komt wel goed alleen wat trager.. grts |
andaag er achter gekomen dat heel het rechter deel was door geroest rond om ( bodem) dus maar gelijk even gaan winkelen en 2 nieuwe stukken bodem (links en rechts) gaan bestellen en een setje dorpels.. :D
Nu nog effen een vraag, aangezien dat verhoog ding wat op je bodem zit ( stoel aan vast zit) kan je dit ook nieuw krijgen? die van mij was namelijk zo rot als iets.. :mad: grts |
Foto's:
(hier en daar moet ik hem terug wat bij schuren waar hij bv op een pakking gedeelte zit..) Kit der af en geschuurd met 120 en 600: Slijpschijf zijn werk ook effe laten doen: uit geslepen rommel: Voor Raam: Motorruimte: Nog wat lassen: Achterkant met meer roest als ik dacht :( het zat goed verstopt in ieder geval!: grts |
Nog een idee:
Ik denk dat het dit gaat worden ( met combinatie van zwart dak!). grts :D |
mooi clean ! goed idee :thumbup:
|
Ondertussen nog verder gedaan met kaal halen van de kont van onder dan ( al die roetex en shit er van af gehaald) en de dorpels ook al volledig kaal gehaald.
De koffer ruimte binnen en eens stuk naar boven+ de randjes buiten zijn ook al geschuurd. Heb er niet echt veel tijd meer kunnen insteken door school, examens wat allemaal wel goed is gekomen maar daar zijn we weer even van af nu! :thumbup: Paar auto winkels afgereden, spijtig genoeg geen spuitbaren roest omvormer gevonden wel voor te smeren met een kwast. Dus die maar meegepakt van het merk Loctite omdat ik altijd al redelijk content ben van geweest van dit merk. Heb nu alle plekjes ingesmeerd en proberen in de dorpels te wrijven waar ik aan kan. Ik zal strak weer eens wat foto's pakken :cool: En de rand van de voor raam is ook weer gelast en een beetje afgewerkt met alu plamuur :D . grts |
Foto'ssss! :D
De geschuurde motorkap. Raam: Waar ooit een gat was, is dichtlgast en alu plamuur er over... 't kontje spijtig de zon der op.. Zijkant: wielbogen: Schuren! Rusty shit!: hemel: iets proberen, wat vinden jullie er van?: origineel: |
Wordt goed aangepakt zo te zien! Erg mooie update's!
Wat schuur je de auto met een lage korrel, zo krijgen je diepe krassen, of lijkt dit maar zo :screwy: |
Quote:
enkel spatbord had ik even zo gedaan van wegen de slechte lak ;) de rest is met 600 gedaan, spatborden moeten nog :thumbup: en thx, gister heb ik al 1 dorpel gemaakt, nog 3 te gaan :D grts |
man, man, man, wat een krokant geval heb je daar zeg.
had je niet beter een hardere gekocht :cool: ? |
Quote:
Haha wel dat maakt het ''leuker'' in de zin van ik leer er meer van bij :thumbup: en ik heb er eigenlijk best mijn plezier nog aan :rolleyes: ik zal wel blij zijn als hij klaar is maar nu vind ik het best nog goed te doen eerlijk :D grts |
Zowe,
De stoelen die ik eventueel nog zou kunnen steken? 8) Eventueel ergens binnen doen om te laten herstellen.. dorpel die ik zelf gemaakt heb: nog afwerking nodig.. nieuwe bodem!: Deze gaat waarschijnlijk worden ingelast door een lasser van bij mij op het werk die het wel zag zitten! :P grts |
Dag er voor! ->
en vandaag! -> Yup bodem is er zo een uurtje geleden uit gegaan.. Wat een werk echt vettig :screwy: Ik moet wel zeggen, heb lang zitten ***** om de ''restauratie'' van de bodem weg te krijgen daar mee dat het niet zo vlot ging als ik gehoopt had.. Effe proberen.. ( Past goed op 1 hoek na, dus die moet ik effe bijwerken!) :D -Nu van plan om de binnen balken ook in een fatsoenlijk aan te pakken en de balk in het midden(schuren,roestomvormer,spuiten..) :cool: grts |
Quote:
Persoonlijk een veel beter idee dan de vorige :D maar ja dat soort dingen blijven altijd persoonlijk ;) |
Goed bezig en je leert weer genoeg bij :thumbup:
|
Quote:
thx! en indd! :D Pauze mag wel eens op een zondag zeker? :thumbup: Door geroeste en kapotte stukken af geslepen.( ook voor makkelijker te lassen) :screwy: -> van deze is nog een stuk af gegaan! Las apparaat uit halen.. :D punten: Aflassen ( ja ik ben geen pro natuurlijk.. :rolleyes: ) : en dan GVD is de rol op natuurlijk :chair: grts |
Weet niet voor apparaat je hebt, maar beetje minder draad of meer stroom mag wel :thumbup: (al doende leert men)
|
Quote:
Zal ik volgende keer zeker proberen Bedankt ! :thumbup: grts |
goed bezig, laate idee vind ik ook de mooiste. gaat helemaal goed komen met m
|
Verder doen!
Zinkspray! ( na de roestbehandeling!) :cool: laagje primer der over! :D morgen primer af schuren met 600 of 800 en een lak laagje grijs er over! :D Voor audi1981 een foto van mijn las nu, wel goed of nog niet? die bolletjes er langs das telkens als ik te lang las dan smelt hij te fel door waar door ik dus een gaatje krijg.. :rolleyes: grts |
All times are GMT +1. The time now is 03:28. |