Op vwe.nl kan je ook kentekens bekijken die niet meer geldig zijn:
YL-61-JR Al heel lang niet meer op kenteken (niet meer zichtbaar op de site) YH-62-SP Geƫxporteerd RV-30-ND Gedemonteerd |
Binnenkort weer 1tje erbij :thumbup:
Die van mij word ook compleet omgebouwd :) |
mooi gedaan :thumbup:
en klopt SH-NJ-32 heeft max gemaakt ;) |
Quote:
komt een erg mooi motortje in :D ;) |
Quote:
Eigenlijk Jilt he ;) |
Quote:
ja klopt :D alleen einde auto :redface: motor krijgt een nieuw leven. ;) |
ZF-72-BZ is van M.G. op t forum
en LG-BS-29 is al 13 jaar van me oom ;) want het staat verkeerd bij de eigenaren ;) hier de mijne: Kenteken: DH-JT-11 Auto-bouwjaar: 28-11-1991 Eigenaar, sinds: Jeff van Lint (aka GTI_Venlo) 30-05-2010 Vorige eigenaren: Richard T. Kleur + code: Grijs, (LA7U) Omgebouwd door, ombouwjaar: Richard T. Kentekengewicht: 1170 kg Bijzonderheden: 5 Deurs, origineel NL |
aanvullende informatie
Kenteken: JJ-FL-48 Auto-bouwjaar: 04-12-87 Eigenaar, sinds: Louis van Stevendaal, ? Vorige eigenaren: Kleur + code: Paars-roze Omgebouwd door, ombouwjaar: 2009? Kentekengewicht: 1090 Bijzonderheden: lid van GTI Club Holland |
LS-BT-46 is van Ramon uit Haaksbergen
en zit nu een VR6T in... De VR6 van Marc (M.G.) is een 2.9 en een Edition. Misschien vermelden bij bijzonderheden. Vorige eigenaren van Tom zijn blauwe MK2 VR6 zijn er niet. Bouwjaar winter '09/'10. Gebouwd door Roy & Tom. Bijzonderheden: cleane motorruimte? Carroserie van Micheal Sloopmaker staat te koop dus wellicht dat die nog weer een keer op de weg komt. Staat voor alsnog wel als 6 cilinder op kenteken. |
de RS-12-FR is nooit van mij geweest.
de 18-XT-XR is van mn maatje, staat lekker droog te wachten. de GJ-LS-23 was van mij, maar leeft miss nog, auto is compleet verrot. voorheen nummer 45, de vale rode 1985 op verdichte porsche c2. evt meer info per pb |
Quote:
Nee, deze heb ik niks mee te maken gehad, die rode GJ-LS-23 heeft een maat van mij gebouwd. Staat trouwens wel in delijst, met de C2 wielen ;) De RD-NN-71, is van mij sedert 01-2005 :thumbup: Mooie lijst by the way Gtrz Roland |
Kenteken: RT-81-ZR
Auto-bouwjaar: 31-03-1987 Eigenaar, sinds: berry Arts, 03-03-2010 Vorige eigenaren:- Kleur + code: Grijs Omgebouwd door, ombouwjaar: Berry Arts, 2010 Kentekengewicht: 1.038 kg Bijzonderheden: R32 op KMS |
Thanks voor alle input mensen, het overzicht is weer helemaal bijgewerkt!
Over de auto van Louis, de JJ-FL-48, weet ik zelf ook nog wat meer te vertellen. Ik heb het er bij gezet. Niemand info over de laatste 2 auto's? Ik weet dus nog niet welke auto bij Roy hoort. En de oude van Ron Huizer, die is bij de verkoop toch overgeposten in het bruin en voorzien van een R32? Wat is de naam van de eigenaar, staat me van bij dat hij hier ook op het forum zit. |
Quote:
De ouwe van Ron is idd overgespoten in bruin. en er is toen ook een andere motor in gekomen ik geloof een R32. de naam weet ik zo 123 ook ff niet meer. die auto is alleen nog een keer in 2007 geloof ik op de MIVW meeting geweest en daarna heb ik hem niet meer gezien. |
|
Klopt Twan je ziet hem nooit meer hij had er toen ook een interieur ingezet met basebal stiksel dat hele grove.
|
Quote:
Klopt! Ook na de ombouw was het nog een hele stoere auto! Zonde dat ie nooit meer ergens te zien is! |
Dit is ook een golf 2 vr6 van me. En de koets van de vr6t staat nog steeds tekoop. Mvg Michael |
Quote:
Zo netjes topic geworden op deze manier :thumbup: Je weet dus ondertussen welke auto bij mij hoort. Kenteken: TX-96-PJ Bijzonderheden: Auto word momenteel (als er weer tijd is) helemaal opnieuw opgebouwd. en omgebouwd naar vr6-turbo. en de kleur is L041 lakzwart. |
Mooi topic geworden, zal een dezer dagen ff wat dingetjes zoals gewicht ed ff mailen over mijn wagen. Kunnen we het mooi up to date houden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 08:36. |