![]() |
Quote:
die set heb ik in mijn santana... voor de achterkant heb ik bussen gedraaid zodat de veerschotels hoger komen... werkt erg goed, en de schokbrekers worden al wat "weker" , waren in het begin knetterhard... De voorkant veert heel comfortabel, maar is nog niet laag genoeg. Voor de vw-speedmeeting wil ik golf 2 veren met bijbehorden schotels proberen.. |
hmmm,die van mij is zowel voor als achter zo stug als een surfplank.
heb hem achter op de laagste stand,en voor de veren ingekort en de draad op de demper verlengd zodat ik lager kon.heb er 14'' onder met 195/45 en zowel voor als achter een cm of 2-3 tussen band en wielkas. |
nou hier is ie dan,hier moet het mee gebeuren ;)
ik heb hem overgenomen van een vriend die er lang en goed op gepast heeft :thumbup: :D gr pieter. |
leuke bak pieter :thumbup: .
|
Quote:
weer even een keer wat anders en het plezier is mischien wel groter :thumbup: |
plat op de grond dikke wielen en klaar :thumbup:
dan weet ik zeker dat je veel bekijks hebt met deze bak. |
wat een ding jong ...
|
wat een leuk ding pieter,errug gaaf:thumbup:
heb je al naar de veerpoten gekeken? |
Quote:
ja leuk he,ik vond hem wel apart,heel mooi vind ik hem zelfs :wuv: |
Quote:
ja ik vond hem zelf ook erg leuk,weer eens wat anders dan een golf :D de schroefset krijg ik folders van toegestuurd want er zijn ook nog weer 2 types in. ik haal hem met 2 weken op denk ik en kan ik even goed zien wat eronder moet. |
Volgende maand in het maandblad Youngtimer Magazine een item gewijd aan de Passat Variant B1, wellicht interessant voor je?! Heel gave kar iig, ik mis mijn Variant nog regelmatig...
|
Quote:
ik hou het even in de gaten, thanks voor de info :thumbup: |
Voor de 32B heb ik nog wel een setje H&R verlagingsveren liggen.
Mag voor €50,- weg. Dan ga je van deze hoogte: ![]() Naar deze 'laagte'...: ![]() |
www.supro.nl marc weet hier wel raad mee die heeft de schroefset voor mijn audi 100 ook gemaakt en ben er super over te spreken!!
|
Quote:
thanks,deze tip had ik ook al vaker gekregen maar ik was al bezig met diverse dingen maar dan heb ik altijd wat achter de hand he :thumbup: gr pieter. |
Quote:
ik zoek toch iets verstelbaars en vind bij vaste setten dat ze teveel in de kont hangen,maar toch bedankt voor je aanbod. gr pieter. |
hey leuke station heb je kunnen overnemen . maar heb je al wat kunnen vinden aan verlagings mogelijkheden.
|
Quote:
ik ben nog bezig met onderzoeken maar heb al wat dingen op het oog. maar ik kom er niet onderuit om de voor veren wat te verbouwen ben ik bang. gr pieter |
piter, weet je mijn ombouwverhaal nog..;)
|
Quote:
jaa dat ben ik niet vergeten :thumbup: maar als het zover is dan nodig ik je uit voor nader uitleg als ik het spul in handen heb :D gr pieter. |
All times are GMT +1. The time now is 07:35. |