Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   microschakelaar? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82308)

Spierings 09-03-2011 19:09

Quote:
Originally Posted by markg60
en wat kosten 2 portier sloten dan want die heb ik ook nodig!

Dat mag je zelf uitzoeken, want ik ben de persoon die er geen verstand van heb :cool: .

René 09-03-2011 19:21

Tering...hoe oud zijn jullie?

Spierings 09-03-2011 19:36

Quote:
Originally Posted by René
Tering...hoe oud zijn jullie?

Oud genoeg :rolleyes:

Kan ook netjes antwoord geven hoor, maar als ik eerst voor van alles uit gemaakt wordt terwijl ik gewoon netjes antwoord geeft wordt ik er ook een beetje simpel van ;) En dan laat ik mijn mening ook even weten :D

markg60 09-03-2011 20:18

Quote:
Originally Posted by vento tdi
Voor 200 maak ik het ook hoor......

Kort maar krachtig, de meeste mensen posten iets hier.Niks verkeerds aan, maar zovaak een hoop gelul terwijl de auto allang gerepareerd had kunnen zijn als je iets uit een vd eerste posts aangenomen had.
en ik vraag om iets anders en als dat niet kan ook goed. en ik vind advies ook prima maar neem mij ook niet kwalijk dat ik iets anders zoek. er word op forums zo vaak "verplicht" advies gegeven, en daar heb ik een hekel aan.

markg60 09-03-2011 20:32

en misschien vind ik het wel een sport/hobby om iets te repareren dan zo maar vervangen.

en het is al een paar jaar stuk dus ik heb wel even de tijd om naar een andere/goedkopere oplossing te zoeken.

ik hoorde dat het slot in het portier rond de 100 euro koste.
ik heb 5 deuren dus dat kan nog wel oplopen.

kost zo'n micro ding 5 euro dan kan ik dus wel wat geld besparen.
ik blijf wel een echte hollander :redface:

Spierings 09-03-2011 20:42

Quote:
Originally Posted by markg60
en misschien vind ik het wel een sport/hobby om iets te repareren dan zo maar vervangen.

en het is al een paar jaar stuk dus ik heb wel even de tijd om naar een andere/goedkopere oplossing te zoeken.

ik hoorde dat het slot in het portier rond de 100 euro koste.
ik heb 5 deuren dus dat kan nog wel oplopen.

kost zo'n micro ding 5 euro dan kan ik dus wel wat geld besparen.
ik blijf wel een echte hollander :redface:

Bij de portierensloten zitten ze echt in het slot, hier is zoizo niet eenvoudig bij te komen zonder hem helemaal uit elkaar te slopen.
Als je deze wilt repareren zou ik kijken of je niet een kapotte aan kan komen, deze worden vaak toch weg gegooit.

Dat ze wel eens kapot gaan kan wel kloppen, heb zelf een toledo en daar zijn ze ook echt waardeloos. Onlangs de bestuurders deur vervangen echter overige 3 zijn ook niet 100% maar zolang de cv niet werkt doe ik hier niks aan.

Knite Force 13-03-2011 12:39

Even off-topic: mijn kofferbakslotmicroschakelaar (hehehe) werkt nog wel, echter beide portierslotmicroschakelaars (hehehe x2) niet meer.

Wie kan, én wil ze (indien mogelijk) voor me repareren? Het gaat puur om het werken van de binnenverlichting etc, en dan vind ik 300 euro ex montage voor 2 complete sloten erg veel geld.

Thanks!

All times are GMT +1. The time now is 15:05.