Quote:
ja op verzoek van paar mensen, nog voor de wortelsee april , was Lammert al vol ( race weekenden ) en mei is de wortel see al vandaar ff een mini uitlijndag :thumbup: |
Quote:
PB is verstuurd :thumbup: |
Doe even een PB als jede auto in maart wil uitlijnen .
Bij genoeg animo doen we dan later nog een ronde .... Als deze vol word teminste :D @ guido . Geen PN gehad Lijst tot nu toe 1 ikke zelf leger golf 2 Pieter Golf 2 3 jeewee T3 4 vrouw jeewee Lupo3L 5 Guido golf 2 6 Molle golf 2 7 8 reservebank Bertus Golf2 Andre Audi A6 |
Quote:
Nogmaals een PM verstuurd :thumbup: Zet mij (als het kan?) maar op 8. moet nog een stukkie rijden,en hoef er dan in m'n vrije weekend niet al te vroeg af :tongue: :D |
Quote:
nr 8 is als eerste aan de beurt werkt in omgekeerde volgorde :D |
Dan hou ik me aanbevolen voor een plek in de volgende ronde :D, misschien dat ik dan de kever klaar heb :D
|
Quote:
:tongue: |
Quote:
moet deze ronde wel vol komen Marco :D |
tijden waneer je word verwacht . worden wel even via PM retour gestuurd na overleg met Lammert
|
wat is de prijs dan. Ik ben er nog nooit gwst en wil mn jetta toch wel ff uitgelijnd hebben!
Zet mij ook maar op de lijst dan.. |
Lijst tot nu toe
1 ikke zelf leger golf 2 Pieter Golf 2 3 jeewee T3 4 vrouw jeewee Lupo3L 5 Guido golf 2 6 Molle golf 2 7 8 reservebank Bertus Golf2 Andre Audi A6 nog 2 plekjes prijzen gaan ook even via PB . |
nog 2 plekjes vrij mensen
|
niemand die die laaste 2 plekjes gaat vullen ?
|
Bram met de Jetta toch?
|
nog niks gehad via pm
|
'die 2 reserve erbij en je bent vol toch, er komt nog wel een ronde :wee:
|
reserve weten niet of ze het halen .. vandaar reserve
als deze niet vol komt , komt er dus ook geen 2e ronde ;) |
Wordt niet druk zo te zien, Lammert krijgt een makkie :D
|
Quote:
Nee hoor Lammert neemt (zoals het nu staat,en als het zo blijft) gewoon maximaal de tijd André ;) :D kost hem alleen wel een aantal kannen Koffie :D Maar 2 er nog bij zou mooi zijn :thumbup: |
Quote:
weet ik ook dat ik niet weer een dag hoef te doen André :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:36. |