Ja de rechterkant heb ik net afgemaakt! Morgen nog één foto om het af te leren haha.
En ja we wonen zeker mooi, ben ik ook zeer blij mee. Ruimte zat, flink wat schuren. Is trouwens ook wel nodig voor ons wagenpark, haha. |
Hierbij weer een kleine update.
Pa had nog een mooie versterker op zolder liggen: Plannen voor de audio zijn: Een grote subwoofer achterin en twee kleine speakertjes voorin. Speakers en subwoofer van het merk hertz. Ga het netjes inbouwen als ik het gekocht heb, niet te asociaal. Nog twee mooie plaatjes: Keep you updated! :thumbup: |
Zoo van de sloopgolf nog wat moois gevonden:
Een mooi kamei luchthappertje en een goed dashbord. Mijne heeft een klein plekje. Na een beetje poetsen: Weer als nieuw :thumbup: Binnenkort maar een keer inbouwen. Dan opzoek naar een mooi blok en setje velgen! |
Weer een update!
Heb een golf 2 gevonden Met een 1,8 erin, leuk setje velgen en nog wat leuk spul. Hij heeft 270000 gelopen. Blok komt dus in de jetta net als de velgen. Binnenkort foto's! |
Hierbij de foto's van de golf. Ben er nu nog niet helemal uit wat voor blok er in de jetta komt. 16v en vr6 spreken me ook wel aan :D :D |
die velgen lijken nergens op,zie nog liever origineel staal dan....
maar waarom ga je die 1.8 niet inbouwen dan? |
staat trouwens voor 150 een kr te koop hier,helemaal compleet,voor in mk1;)
|
Heb je geluk, de velgen passen niet voor :tongue:
In de jetta ga ik niet dagelijks rijden dus heb er graag wat meer pk's in. Er zit wel pit in het 1,8 blok maar voor een paar honderd euro heb ik ook een 16v inderdaad :thumbup: Maarja dit golfje eerst maar eens uit elkaar draaien en 16 worden. :D |
golf 2 voor 500 verkopen
en dan voor 250 leuke dingen voor de jetta kopen :rolleyes: |
Deze gaat helemaal in onderdelen weg. Motor ook. Even kijken wat voor bak het is en of die op een kr kan.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |