Super zo'n midweekje! Zoiets moest er hier ook ngo eens van komen :D
|
Ik heb zojuist nog 24 nieuwe foto's toegevoegd aan de Porsche Post!
|
uber vet :thumbup:
|
Super cool !!
Goede foto's ook ;) |
Bedankt voor de complimenten
|
Ja, erg mooi Ruben! zullen wel leuke tripjes zijn geweest :thumbup:
|
wat een geweldige trip zal dat geweest zijn. Goeie foto's ook!
|
Wow.....héél mooi Ruben!
|
Supervet!
|
hier word ik ik chronisch gek van die kap van die quatro moet op de mk2
|
Dit is gewoonweg MOOI!
|
Leuk om te zien. Lijkt mij ook wel tof om hier zelf ooit eens heen te gaan. :D
|
Ben enkele maanden geleden met school ook in al deze musea geweest.
Is echt wel eens mooie om te zien! Naar mijn persoonlijke mening verwachte ik het meeste van het porsche museum maar eigenlijk stond er niet zo heel veel in vergelijking met het imposante gebouw. |
Heel mooi verslag Ruub!
Die gebouwen van Mercedes en met name Porsche zijn echt super!! |
super zeg :thumbup:
|
Super hoor, erg mooie foto's. Als ik ooit eens die kant op ga, weet ik wel wat ik ga doen....
|
heb zelf een aantal jaren geleden het oude porsche museum met het benz museum gecombineerd. als ware porsche liefhebber ben ik dan ook meteen na de opening naar stuttgart gereden om het nieuwe porsche museum ( en de auto's ) te bekijken. t.o.v. het oude museum een hele vooruitgang, architectuur is top en er zijn nu tenminste meer auto's te zien.
helaas moet ik toch toegeven dat benz echt HET museum is om te bezoeken, of je nu van mercedes houd of niet, het museum, gebouw, indeling MOET je gewoon gezien en beleefd hebben.... heb me in elk geval in stuttgart beter vermaakt dan in autostadt! het enige dat daar de moeite was is het museum dat helaas geen nieuw jasje heeft gekregen op het mooie terrein van autostadt... @ruben: top foto's, leuk verhaal en mooi dat het niet zo druk was tijdens jullie bezoek |
Rob, dat kan ik inderdaad alleen maar bevestigen. Het Mercedes museum maakt veruit de meeste indruk.
Dit heeft hoofdzakelijk te maken met de gigantische geschiedenis van het merk. Er zijn eigenlijk geen automerken die daar tegenop kunnen botsen. Verder bedankt voor je compliment, voor de foto's zorg ik wel dat er geen mensen midden in beeld staan ;) |
Mooie foto's.
Audi museum kan ik van de zomer mooi meepikken op de route naar Italë..... Vorig jaar ben ik in Wolfsburg geweest, bij Autostadt. Erg indrukwekkend allemaal, zowel nieuw als oud. Nieuwe VW's stonden daar gewoon als speeltuin opgesteld voor rond rennende kids, gelukkig was dat in de Audi afdeling wel anders.... Nogmaals, Audi museum moet ik ook maar een bezoekje brengen.... |
Ruben , wat super ..
en kwa transporter , ik heb ook op die oude sooi gereden , maar dan met aan hanger :D , wel een mega super foto .. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:53. |