Ik had 185/45-15 onder de witte mk2 op 15x7 velgen, en diezelfde velgen met banden zitten nu ook onder de rode mk2.
De rode kan niet helemaal zo laag als de witte toen was, vanwege de automaat, maar er loopt niks aan, behalve de automaatbak tegen het wegdek (ook zonder drempels). Laag zat dus lijkt me. :D |
195-45-15 om 7J velgen. Dit waren de Dunlop SP Sport en bevielen heel erg goed. |
tenks
-x- |
hier mijn jetta met ats cups
185-45-15 banden |
Quote:
dit ziet er goed uit. die witte golf met ats velgen en 165/50 erom vind ik persoonlijk ook geen gezicht, maar dat is smaak. |
165/50/15 Bridgestone besteld...ben benieuwd.....
|
165/50/15 op 7J ATS....niet te doen....
wie o wie lukt het wel? zelfs met vrachtwagen tools en druk lukt het niet. Toen liepen ze naar een pers voor heftruck wielen....ook niet. banden staan nu te koop godverdomme! Hoe kan dat? |
Tis ook geen gezicht. 185-45-15 staat dan netter. Ik zelf heb nu 195-45-15 om de ats.
|
Quote:
Bij mij gingen ze er wel omheen, 7x15" met Potenza's, wel met behulp van een beetje remmenreiniger en een aansteker. |
remmenreiniger en een aansteker? nee, daar kan een banden montage apparaat van een vrachtwagen banden bedrijf niet tegen op.
|
heb nu 185/45/15 besteld.
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Even een oud topic onder het stof vandaan halen.
Heeft iemand misschien een foto van een mk1 golf of jetta zonder kunststof wielranden op 195/45-15 banden icm een 7x15" velg? Ik vindt een wat breder loopvlak en rechte wang mooier staan dan een getrokken band. 2e vraag: Gaat ET37 icm de bovenstaande maten passen? of loopt dit aan tegen de veerpoot? Ik zit te denken om een set Ronal turbo's te kopen en deze zijn leverbaar in ET 28 en ET 37. Ze moeten op een mk1 golf komen met vmaxx schroefset. Thanks, |
Ik heb een setje Ronal Turbo's i.c.m. 195-45 R15 en ET37..
Staan niet te koop, maar als je eens wil passen is geen probleem ;) (Ik kom uit omgeving Eindhoven-Tilburg) |
All times are GMT +1. The time now is 10:03. |