Quote:
Zoals al eerder werd gezegd: De Remmen. En bij een 1300 vallen die vanaf fabriek een beetje tegen. dus is wel wijs om mee te beginnen voordat je wat aan het vermogen gaat doen. |
Een snelle 1.3 zegtie :shake:. Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
|
Ik betaalde op mijn 18e nog geen tientje meer voor mijn GTI als dat ik voor mijn 1.6 met 70pk deed. Dat verschil is te verwaarlozen, als je even met je verzekeraar om de tafel gaat zitten, lul je er zo een hoop af.
|
Quote:
Probleem met 'n gti is alleen dat een nette nogal moeilijk te vinden is, of je betaalt er ook behoorlijk voor. In dat opzicht is voor de topicstarter een normale 1.8 het beste. Makkelijk te vinden, onderdelen kun je overal voor weinig krijgen, sleutelt lekker eenvoudig en kost geen drol in aanschaf, onderhoud en vaste lasten. Bovendien is het altijd een beetje de vraag of het verstandig is als eerste auto gelijk een Golfje met 140pk te kopen. Ik weet hoe ik zelf met de eerste auto reed, en dat was maar 'n 1.3-tje. ;) |
Quote:
de remmen van een mh golf zijn identiek aan die van een golf met rp blok,dus lijkt me sterk dat er meer varianten in zijn.vind ze trouwens ook prima remmen hoor.... |
http://link.marktplaats.nl/416503666 : wel een grappige GTI volgens mij, het bezichtigen waard mocht je wat willen sleutelen.
|
Quote:
wat sleutelen? als je het mij vraagt is dat een vijf-jaren plan dat ding, maar, voor 1100 euro; niet zeuren. @ TS; DOEN! hebben wij weer n leuk restotopic! :D |
Bezichtigen staat niet gelijk aan een auto kopen :rolleyes:. Heb zelf een 6tal golfjes bekeken voordat ik er eenmaal eentje kocht. Wat ben ik blij dat het laatste is geworden. Had daarvoor al wat hokken zien voorbijkomen waarvan de eigenaars zelf helemaal vol van waren.. Het loont om afwachtend te zijn :thumbup:.
|
Quote:
- Carbs kun je als je geluk hebt voor een paar tientjes op de kop tikken en als je iemand met ervaring op het forum lief aankijkt lukt het spruitstuk ook wel voor een 100euro. - Spaghettiespruitstuk bestaat niet voor een golf met smallblock :shake: Even aanvulling :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 19:47. |