![]() |
Ik kan zaterdag niet, ga de ponton uitlijnen en verder verlagen.....
Mijn pa heeft alleen op zaterdag tijd om uit te lijnen dus moet ie eraan geloven...... Ponton en kever moeten beide ook nog apk klaar gemaakt worden en mijn 1600 moet nog opgebouwd worden, ik ben dus nog wel even zoet. |
Quote:
als het echt baggerweer is laat ik de kever staan...... ennuh, neem die "dingen" maar ff mee, ben wel benieuwd :D 1 is zat hoor....... |
Voor mij is zaterdag ook klusdag, dus ik ga er ook niet bij zijn. Heb btw toch ook geen rijdende (luchtgekoelde) VW.
|
Quote:
Nog verder verlagen.....je moet ook winnen van Mycha he :D |
ben er weer niet bij, werken, ff wat meer meetings op die zondag gaan houden hoor, vind ik een stuk gezellig..... :D dat ding moet ook weer gaan tuffen...
|
Quote:
Is goed, ik neem er wel 1 mee. Zien er toch allemaal hetzelde uit. |
Quote:
Lijkt me logisch! |
Quote:
hahaha ;) Ik zie de foto's wel verschijnen met de winnende uitslag !! |
Als het een beetje meezit kom ik ook ff, maar als het slecht weer is duik ik lekker de schuur in en ga verder aan mn sprintproject...(brommer that is)
|
@chrisjuh; ben zaterdag bezig in mijn eigen schuur in bennekom, is wat dichter bij.... :D Langs komen mag je altijd!
|
hahah pm ff adresje dan!
|
@bjorn: Hoe laat ben jij er ongeveer?? Is het alleen buiten, of kan je ook binnen staan?? Ik zat te denken zo rond half 2 daar te zijn.... of komt iedereen al veel eerder???
Kai (van Mirjam) PS: Niet die slaapmuts vergeten he!! :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 02:17. |